چند راه کار ساده برای حلال کردن سه ونیم میلیارد تومان پول!
آقای هاشمی جمع و جور تر بشینن درست می شه!

راه راه :

پورتال امام خمینی(ره) که زیر نظر موسسه تنظیم آثار و اقدام بر خلاف ارزش های ایشان اداره می شود با وجود صرف هزینه سه و نیم میلیاردی در رده بندی سایت های پربازدید ایران رتبه ۲۷۴۸ را به خود اختصاص داده است، که البته این رتبه چیزی از ارزش های این موسسه و متولی آن کم نمی کند،
با این وجود وظیفه خود میدانیم با ارائه پیشنهاداتی به دست اندر کاران سایت مذکور به ارتقأ رتبه آن در جدول رده بندی و آمدنش به ده صفحه اول جدول کمک کرده باشیم.

۱_الگو برداری از سایت جماران که با هدف پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب! ایجاد شده و پرداختن به خبر های داغ و جنجالی مثل”گیر کردن کفگیر در سر پسر بچه هشت ساله+عکس” یا “تغییر چهره هیلاری کلینتون قبل و بعد از انتخابات+تصاویر”

۲_ هرچند وقت یک بار به سراغ زهرا و نعیمه اشراقی بروند و مصاحبه ای را با آنها ترتیب بدهند، با انتشار سخنان آنها خود به خود آمار بازدید ساید چند برابر خواهد شد!

۳_پوشش اخبار مربوط به افتخار آفرینی های دختر نعیمه اشراقی در عرصه های بین المللی و المپیاد های دانش آموزی منهای تصاویر!(جهت پیشگیری از فیلتر شدن!)

۴_نوشتن آدرس پورتال در بیوی اینستاگرام حاج حسن آقای خمینی و آقا زاده ها خصوصا احمد!

۵_دیدن دَم الکسا!

۶_تبلیغ کردن آدرس سایت. با توجه به روابط حسنه بین متولی سایت با آیت ا… هاشمی رفسنجانی از ایشان بخواهند که در عکس های که هر روز در روزنامه آرمان چاپ میشود جمع و جور تر بشینند که آدرس پورتال امام هم جا شود!

۷_انتشار تصاویر جدید از ساخت و ساز های صورت گرفته در حرم امام خمینی و مقایسه آن با حسینیه جماران!

امیدواریم با بهره گیری از روش های فوق تعداد رقم های رتبه سایت از تعداد صفر های بودجه سه و نیم میلیاردی آن کمتر شود!

ثبت ديدگاه




عنوان