تقلب سبز: از رستم دستان تا داماد لرستان

راه راه: در فتنه سیاسی سال ۱۳۸۸ وبلاگی تحت عنوان «وبلاگ سبز» اقدام به نشر یادداشت‌های موثری در متن و پیام‌های کاربران خود با استفاده از زبان طنز سیاسی می کرد. محتوای «وبلاگ سبز» با زبان طنز، بگونه ای بود که در آن مقطع حساس تا حدی توانست از ساحت حقیقت و راستی، در برابر سنگینی غبار فتنه ی آن دوران دفاع کرده و واقعیت‏ها و فضای عمومی ایام فتنه را برای خوانندگان مجازی خود ترسیم کند. و حالا انتشار مجدد آن مطالب در قالب کتاب «تقلب سبز» امکان استفاده ی مجدد همان مطالب را برای مخاطبان غیرمجازی نیز فراهم کرده و درعین حال گوشه‌ای از تاریخ رویدادهای سیاسی معاصر ما را هم به ثبت رسانده است.
خواندن این کتاب علاوه بر اینکه هنوز هم شیرین است می‌تواند غیر مستقیم یادآور ماجراهای آن روزها و دلایل هر دو طرف ماجرا برای اثبات حقانیت خود باشد.
چاپ اول کتاب «تقلب سبز» به اهتمام یاسر عسگری در بهار ۱۳۹۲، در ۱۸۶ صفحه، قطع پالتویی، تیراژ ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۳۰۰ تومان از سوی «دفتر نشر معارف و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» منتشر شده است. پیشنهاد می کنیم در این ایام که مصادف است با سالگرد حوادث و رویدادهای پس از انتخابات ۸۸ خواندن این کتاب طنز را از دست ندهید.

ثبت ديدگاه




عنوان