اندر حکایت جلسات تصمیم گیری برای جوانان
جوان، سرسره، تالار و دیگر هیچ…

لازم به ذکر است که جلسه قرار بود ساعت ۹ تشکیل شود اما به دلیل کهولت سن اعضای شرکت کننده و طول کشیدن دستشوییشان جلسه ساعت ۱۱ تشکیل شد. راس ساعت یازده حضار با عصا و واکر و ویلچر وارد اتاق جلسه شدند. جلسه پس از استراحت نیم ساعته ی حضار با سخنرانی نماینده ی استاندار شروع شد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات جوانان و دغدغه ی بسیار زیاد جناب استاندار پیرامون این موضوع خواستار تصمیم گیری شورا در این باره شد. پس از سخنرانی نماینده ی استاندار دبیر شورا دستور جلسه را اعلام کرد و از حضار خواست که نظر خود را در مورد مشکلات جوانان و راه حل آن ها بیان کنند.

ابتدا بزرگترین عضو شورا که ۱۰۲ سال قدمت دارد نظر خود را بیان کرد و گفت: «جوان ما احتیاج به تفریح و اوقات فراغت دارد، من پس از فکر کردن زیاد متوجه شدم که ما باید وسائل بازی پارک ها را دوبرابر کنیم و به لحاظ کیفیت هم باید طول سرسره ها را بیشتر کنیم تا جوان ما به تفریحات سالم روی بیاورد.»

نظر ایشان با احسنت حضار همراه شد.
وی در ادامه افزود:« کار دیگری که باید در اولویت قرار دهیم این است که فیلم های شادی را با حضور مهران غفوریان و یوسف صیادی و به ویژه احمد پور مخبر برای اکران به سینمای شهر بیاوریم. »

این دفعه حضار بعد از احسنت کف هم زدند.
این عضو با سابقه ی شورا ضمن اشاره به اهمیت ازدواج جوانان به وجود تالار های کم عروسی در شهر اشاره کرد و گفت:« باید تعداد تالار های عروسی را دوبرابر کنیم و در عین حال به زوج های جوان ۱۰ درصد تخفیف بدهیم تا به ازدواج زود هنگام روی بیاورند. »

پس از این سخن یکی از حضار که دومین عضو مسن شورا است و ۹۷ سال سن دارد پرسید: « فقط به جوونا ۱۰ درصد تخفیف میدین؟ » که با جواب مثبت مواجه شد و دیگر تا آخر جلسه حرفی نزد.

عضو پر قدمت شورا که از حرف زدن بسیار خسته شده بود متن پیشنهادات خود را به دبیر شورا تقدیم کرد و خودش خوابید. دبیر شورا که حوصله ی قرائت باقی پیشنهادات را نداشت از روند کار شورا ابراز رضایت کرد و پس از صورت جلسه ی مباحث مطرح شده پایان جلسه را اعلام کرد. لازم به ذکر است جلسه ی بعدی شورا با موضوع تعویض نام پارک بزرگ شهر، ده ماه دیگر تشکیل خواهد شد.

ثبت ديدگاه




عنوان