راه حل های خروج از رکود
خوردن آبگوشت با نون بغبغی!

راه راه: چگونه در شرایط رکود تورمی، شرکت کار آفرین احداث کنیم؟؟

۱- شرکت اتریشی تاسیس کنید:

این روش راه حلی است که نه تنها سابقه اجرایی داشته بلکه جواب هم داده است.  در این روش اصلا لازم نیست که شرکت شما کار خاصی بیآفریند و همین که اتریشی باشد کفایت میکند. یعنی شما همین قرمه سبزی را که قبلا آفریده شده، در قالب یک شرکت اتریشی توسط نیروی انسانی ایرانی باز آفرینی میکنید و به همین راحتی خدمات کیترینگ را از آن خود خواهید کرد.

۲ – شرکت فرانسوی تاسیس کنید:

در این روش شما می بایست اول نام شرکت خود را از “کامباخِن گسترانِ مورگِن” به “وِرته سامانِ له دِمین” تغیر دهید. سپس در منوی خود بجای “قرمه سبزی” و “خورش کرفس”، “قغمه سبزی” و “خوغش کغفس” را جایگزین کنید. دقت کنید “نون بغبغی” فغاموش نشود.

* به جهت تشابه روش های احداث شرکت کار آفرینِ ۳ تا ۱۹۵، فقط به الگوی اصلی روش ها اشاره میکنیم. در این روشها کافیست دقت داشته باشید که، شرکتِ  مورد تاسیس شما به هیچ وجه ایرانی نباشد.

۱۹۶- شرکت ایرانی تاسیس کنید:

این روش کاملا مشابه روش ۷۴ است. در این روش شما دقیقا همان مراحل احداث یک شرکت کارآفرینِ چینی را دنبال می کنید، با این تفاوت که کیفیت کالاهای تولیدی توسط چین باید در حداقل ممکن باشد.

در پایان لازم است دقت نمایید چیدمان روش ها به ترتیب اولویتِ موفقیت است، بنابراین سعی کنید تنها در صورت عدم موفقیت ۱۹۵ روش اول، به سراغ روشِ ۱۹۶ بروید.

ثبت ديدگاه




عنوان