جنبش سبز مخملی(پایبندی به قانون)
بیایید کمی به فتنه گرها بخندیم!

«جنبش سبز مخملی» نام کتابی‌ست که کاریکاتورهای بیژنی درباره فتنه ۸۸ را در بر دارد. کاریکاتورهای این کتاب به قدری مورد استقبال قرار گرفت که چندی بعد انیمیشن‌هایی هم از روی آنها ساخته شد که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید پیدایشان کنید و لذت ببرید. اگرچه خود کاریکاتورها هم جسته و گریخته در اینترنت وجود دارد اما در دست گرفتن کتابشان و خیره شدن به آنها لطفی دیگر دارد.
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «مجموعه حاضر تلاشی است جهت به تصویر کشیدن فعالیت احمقانه عده ای برای اجرای ۱۹۸ دستور انقلاب مخملی که از سوی پدر کودتاچیان مخملی در جهان یعنی جین شارپ صادر شده است.»
بیژنی و البته بقیه کاریکاتوریست‌های انقلابی در زمان فتنه با آثارشان چنان آتشی به جان فتنه گران انداخته بودند که حالا حالاها هم خاموش نخواهد شد. اگر باور نمی کنید کافی است تا کتاب «جنبش سبز مخملی» را ورق بزنید و لابلای خنده هایتان، خودتان را بگذارید جای آشوبگران بیچاره؛ بعد آنوقت است که می‌توانید حس کنید آن حیوونکی‌ها چه می‌کشیدند وقتی می‌دیدند که یک نفر اینطور با زبان طنز آبرویشان را برده و رسوایشان کرده است.
«جنبش سبز مخملی» شامل ۶۰ کاریکاتور از مازیار بیژنی است که در ادامه روند تولید محصولات فرهنگی با موضوع فتنه پس از انتخابات تولید شده است. این کتاب به همت موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه تولید و چاپ شده است.

۱۵

۶۱۹۶۹۹_EKDFdOMV

۶۱۹۶۹۹_bmdUXumP

index2

يك ديدگاه

  1. @WhiteAvenger ۱۳۹۵-۰۳-۲۸ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    یه لینک دانلود میزاشتین اگه راست میگین
    به ۴ ۵ تا سایت سر زدم هم لینکهای کارتون و هم لینک های کتاب خرابن جمیعا

ثبت ديدگاه




عنوان