راهکارهای بهشتی شدن
پاپ ایز فالوئینگ یو!

راه راه : قدیم چقدر کارها سخت بود! یا شاید بهتر باشد بگویم حالا چقدر کارها راحت تر شده. مثلاً بهشت رفتن یا در برزخ گیر نکردن، الان شده به اندازه یک کلیک ناقابل! کافی است نیت کنید، بعد انگشت سبابه دست راستتان را بگذارید روی لینک «فالو» و صفحه پاپ فرانسیس را در اینستاگرام فالو کنید. تمام شد! به همین راحتی شما می توانید مدت اقامتتان در برزخ را کاهش دهید. این را من از خودم نمیگویم که، واتیکان رسما اعلام کرده!
تازه اینکه فقط یک چشمه از معجزات واتیکان است. شما می توانید با لایک کردن پست های پاپ، برای خودتان باقیات صالحات جمع کنید. یا با کامنتگذاشتن زیر پست های پاپ، علاوه بر اینکه از پاپ می خواهید دعایتان کند، می توانید به ازای هر کامنت، از پنج درصد تخفیف اقامت در برزخ برخوردار شوید. البته باید دقت داشته باشید کامنت ها منجر به بلاک شدنتان نشود که در این صورت عذابی سخت در همین دنیا در انتظارتان خواهد بود!
همچنین اگر پست های پاپ را در دایرکت برای دوستانتان بفرستید، پاپ شمارا از ته دل دعا می کند. حالا اینکه پاپ چطور می فهمد شما پستش را برای کس دیگری فرستادید، الپاپُ علم! امتیاز پیام خصوصی (دایرکت) برای پاپ هم اینست که می توانید در قرعه کشی یک دستگاه ویلای سوپرلوکس با ویوی عالی در بهترین نقطه برزخ، شرکت کنید.
اگر هم بخت با شما یار بود و یک روز دیدید پیام «پاپ ایز فاوئینگ یو» در گوشی تان نقش بست، یعنی شما بدون گذراندن دوران برزخ، مستقیم به بهشت می روید!

ثبت ديدگاه




عنوان