لطف دولت خدمتگزار
۱۲تیرتقارن افشا با افشا !!

۱۲تیر
تقارن افشا با افشا
امروز ۱۲تیر، روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.
مدتی است که به لطف دولت خدمتگزار، ببخشید! دولت مدیر، حقوق بعضی مدیران در حال افشا شدن است، حال چیزی که مطرح می شود، این است که تقارن این روز با این اتفاق را باید به فال نیک گرفت یا خیر؟
البته موقعی تقارن را می شود به فال گرفت که دو افشا بر هم تاثیر بگذراند، وگرنه که یا باید به بیکاری نویسنده گرفت، یا اگر خیلی تاکید بر گرفتن به فال بود، به فال خنثی گرفت.
هر شخص برای کاری که می کند، یا بعضاً نمی کند، حقوق دریافت می کند، که مقدار آن نسبت به کاری که می کند ممکن است کمتر یا نسبت به کاری که نمی کند بیشتر باشد. همچنین نوع دیگری از حقوق وجود دارد، که به آن حقوق بشر می گویند.این حقوق به نژاد،محل زندگی، دین و… بستگی دارد و به تمام بشریت تعلق می گیرد.
در بین همه ی بشریتی که حقوق بشر به آن ها تعلق می گیرد، آمریکا حکم مدیر را دارد و با توجه به این که به خاطر تخصصش مدیر شده است، وقتی افشای حقوقش باعث اعتراض بعضی از این بشریت می شود، او که خود را ملزم میداند هیچوقت عذرخواهی نکند، ابتدا بابت حقوق بشر تعلق یافته به هر بشر با او ابراز همدردی می کند، سپس اگر ابراز همدردی کافی نبود کمی تحریم به حقوق آن بشر اضافه می کند تا راضی شود.
پس با توجه به تقارن این روز با افشای حقوق مدیران، همه ی مدیران می توانند این تقارن را به فال نیک گرفته و این روش را سر لوحه ی کار خود سازند.
همچنین مردم عادی هم این تقارن را به همان بیکاری نویسنده یا فال خنثی بگیرند، که تقویم هم برای مدیران است، برای مردم عادی یک صفحه کاغذ که سر ماه و همچنین روز واریز یارانه در آن مشخص باشد، کافیست.

 

ثبت ديدگاه




عنوان