بعضیها چگونه <<نه دی>> را سپری می‌کنند؟
نُه دی

حماسه نه دی

راه راه : به ساعت روزها میگذرند و یواش یواش به سالروز حماسه <<۹دی>> نزدیک میشویم. سال گذشته عده ای از مسئولین در مراسم این روز شرکت نکردند، هرچند بعدا گواهی پزشکی و شاهد برای داشتن مهمان آوردند ولی افکار عمومی تا مدتها یه طوری آنها را نگاه می‌کرد که انگار مسئول با کار شخصی اصلا ندیدند.
علی ایحال امسال باید یک سری نکات از طرف یک سری مسئولین رعایت بشود وگرنه حیف.

۱_ اگر به مراسم <<نه دی>> نیامدید، بلافاصله روز دهم نگویید فراموش کردیم. چون ممکن است یکی از افکار عمومی بپرسد: چطور آدم نان خور یک کشور است ولی روزهای حماسی اش را فراموش می‌کند. و آنجاست که دهن آدم وبال گردن می‌شود.
۲_ مثل آقای روحانی راست راست به دوربین نگاه کنید و یک دقیقه سعی کنید خودتان نباشید، بگویید مگر میشود ظلم به نظام توسط چند فریب خورده غرب و بصیرت ملت در برابر آنها را فراموش کرد. فرصت برای جبران زیاد است. تقیه را برای همچین روزهایی درست کردند دیگر.
۳_ عنوان کنید که به خاطر دوری از ریاکاری به مراسم تشریف نیاوردید و یا اینکه ترسیدید که مردم بخاطر شما به این مراسم بیایند و از خلوص ملت کم بشود، پس تصمیم گرفتید که در منزل و بصورت فرادا فریضه راهپیمایی را انجام داده اید.
۴_ دقیقا مصادف با ساعت شروع مراسم <<نه دی>>، جلسه ای تدارک ببینید با عنوان برداشتن یکجا و فوری کلیه مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نه تنها خاورمیانه بلکه حتی شهر تهران. بعد از صرف میوه و چای با چندتا از همکاران همدل، جلوی رسانه ها یک حرف کلی و دوپهلویی هم در مورد فتنه در طول تاریخ بگویید به جای بر نمیخورد.
۵_ بهترین شیوه تبدیل تهدید به فرصت هست، در مراسم شرکت کنید و از این سیل خروشان ماهی بگیرید. در اینصورت دعوت به گفتمان ملی، دوری از اختلافات درون خانوادگی نظام، ایجاد آرامش در جامعه، اهدافی هستند که شما را به مراسم <<نه دی>> کشانده است. شاید رسانه ها این حضور شما را کمرنگ نشان بدهند و یا تحریف کنند، پس خود رسانه خود باشید و یک گوشی با کیفیت بالا و غیر ریجستری با خودتان ببرید.

 

ثبت ديدگاه




عنوان