درد و دل نمایندگان مجلس
نگم برات!

درد دل نمایندگان مجلس

راه راه: از زمانی که خبر گلایه یک نماینده مجلس مبنی بر حداقل حقوق دریافتی نمایندگان مجلس در فضای مجازی منتشر شده است، سوال ها و انتقادات زیادی به تحریریه سایت راه راه واصل گردیده و ظاهرا برخی از نمایندگان مجلس تصور کرده اند که راه راه مسبب این حداقل دریافتی هاست.
لذا در این فرصت سعی کرده ایم به برخی از این سوالات و مسائل مطرح شده در حد وسع خود پاسخ دهیم:
سوال اول از یک کاربر با نام ارتش ۱۸/۴ کیلو فالووری:
_وللّه حقوق مجلس فاجعه اس برای نماینده ها، بعدا نگید نماینده مجلس چرا دزد شد؟ نگید دیگه آقا، نگید، شرمنده ی زن و بچه و فالوورهام شدم. آخه این چه وضعیه؟ خدا شاهده من استاد دانشگاه بودم میخوابیدم هشت میلیون میگرفتم، آخه با حقوق معادل یک کارمند سطح دو می شود حتی یک پیج اینستاگرام در فضای مجازی را هم اداره کرد؟ یه تخم مرغ واسه کیک جشن تولد دوسالگی اینستاگرامم میخوام بگیرم پول ندارم، آقا ندارم! حضرت عباسی به گوش مسئولین برسونید. ممنون، آخ ببخشید سلام یادم رفت، سلام.


پاسخ: با سلام، بغض گلوم رو گرفته، آقا نگم برات، این چه وضعیه آخه؟ من خودم کارمندم، درک میکنم با این حقوق حتی حسرت یه شب بیرون رفتن و املتی به بدن زدن هم به دلمون مونده، دیگه چه برسه به خرج های دیگه!
سوال دوم از یک کاربر با نام مستعار کف گرگی:
حقوق نمایندگان مجلس قانونی ولی خلاف وجدان است.! خواهشمند است رسیدگی نمایید.
پاسخ: با سلام، نظر شما به گوش مسئولین منعکس خواهد شد.
سوال سوم از یک کاربر با نام ناشناس:
خوب است جناب شما به جای طفره رفتن به سراغ خواسته اصلی نمایندگان برود: #رفع_حصر
پاسخ: عههه آقای صادقی شمایید؟!
سوال چهارم از یک کاربر با نام مستعار تولیدی ژن خوب:
_ …
پاسخ: ممنون از نظرات شما!
سوال: صادق زیباکلام:
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان و همچنین تبریک سال نو میلادی، بنده به عنوان یک استاد دانشگاه بر خود واجب دانستم نکاتی را به محضر شما گوشزد کنم: نکته اول خطاب به دوست عزیزی که گفته بودند: وقتی استاد دانشگاه بودیم، میخوابیدیم و فلان، این نکته رو به عرض برسونم که تنها همین فصل امتحانات دانشجویان فرصتی پیدا میکنیم و میخوابیم و گرنه در بقیه فصول مثل بستنی می سوزیم و می سازیم. نکته بعدی هم اینکه تا زمانی که با آمریکا رابطه برقرار نکنید، همین آش است و همین کاسه.
پاسخ: البته منظور شما از بستنی همون شمعه دیگه، درسته؟! به هرحال سپاس از نقطه نظرات شما.
سوال آخر از کاربری با نام مستعار داد و بیداد:
بالاخره در فصل امید، حقوق و مزایای نماینده امید به خدای آفریننده ی لیست امید پیوست.!
پاسخ: جااااااان؟! تن صداتون خیلی پایینه، متوجه نشدم!

ثبت ديدگاه




عنوان