وقتی می گیم کار خودشونه از چی حرف میزنیم!؟
پشت پرده اتفاقات

راه راه: بعد از حادثه نفتکش سانچی در حالی که من هم مثل بقیه فکر میکردم یک تصادف بوده و دنبال کروکی افسر می گشتم، متوجه شدم که اصل قضیه چیز دیگری بوده! لذا از فرصت استفاده کردم و حقایق اصلی دیگر اتفاقات کشور را نیز از یک منبع پرسیدم که اینجا ذکر می کنم تا شما هم روشن شوید:

رادیواکتیو در استخر فرح: ماجرا واضح است. بعد از برجام دیدند زورشان نمی رسد آن همه آب سنگین را از کشور خارج کنند. برای همین آن را ریختند در استخر فرح! سانتریفیوژها را هم ذوب کردند و با آنها چوبلباسی ساختند تا حوله و لباسی که روی آن آویزان می شود رادیواکتیویته شود!

برخورد قطارها: یک جاسوس اسراییلی وارد حفاظت اطلاعات سپاه شده و اطلاعات سری ایجاد داعش توسط رژیم را ربوده بوده. بعد هم قطار را دزدیده بوده و می خواسته به ترکمنستان برود و از آنجا به اروپا پناهنده شود و اسرار را لو بدهد. فرماندهان هم گفتند حالا چه کنیم؟ رفتند ریل قطار دیگر را انداختند روی ریل این قطار و…!

قرعه کشی جام جهانی: می دانید چرا وقتی اسم ایران درآمد آقای کافو می خند؟ اسم اصلی کافو “کریم آبودانی” و فرمانده سپاه ریودوژانیرو است. او ماموریت داشته ایران را بیندازد در گروه مرگ. چون رژیم دید اگر ایران از گروهش صعود کند، مردم برای جشن می ریزند توی خیابان و دیگر نمی شود جمعشان کرد. چون روحیه هم دارند، یکهو می زنند رژیم را عوض می کنند.

ریزگرد: وقتی نیروهای حکومت می خواهند کمکهای مردم به زلزله زده ها و صندوق صدقات و… را ببرند برای فلسطینیها، اگر همینجوری ببرند که ملت می فهمند و پدرشان را درمی آورند. گویا روسها یک چیزی ساخته اند که از فضا اشعه می زند به زمین و گرد و خاک بلند می کند. بعد توی آن هوا که چشم، چشم را نمی بیند، بسیجی ها اجناس را از مرز رد می کنند وگرنه چرا زمان هخامنشان ازین ریزگردها نبود؟

تصادفات جاده ای: الان شما دقت کنید هرکس که به حکومت معترض است، یک هفته نمی شود که بر اثر تصادف می میرد. در یک سایت نوشته بود پراید در حالت عادی تا ۱۰ تن فشار را تاب می آورد و اصلاً امکان ندارد با یک تصادف اینجور مچاله شود. اینها با تانک و موشک مردم هدف را می زنند بعد صحنه سازی می کنند!

 

✅این مطلب در صفحه طنز روزنامه وطن امروز (اینجا) منتشر شده است.

يك ديدگاه

  1. safura ۱۳۹۶-۱۱-۱۴ در ۲:۴۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    فرمانده سپاه ریودوژانیرو 🙂

ثبت ديدگاه




عنوان