گزارش جشن روز پرستار و گرامیداشت زحمات آنان
رونمایی از هشداردهنده هوشمند

راه راه: در مراسمی به مناسبت روز پرستار، از فداکاری خاموش و تلاشهای شبانه روزی مشاغل سخت، بخصوص پرستاری تجلیل شد.

در این مراسم که صبح امروز برگزارشد، کچلیک به عنوان اولین سخنران درباره سختی کار خود گفت: خدا میدونه هربار که میگم “عَععع” چه فشاری به همه جام میاد. همینجا از مسئولین می خوام که مثل برخی هنرمندان، حنجره، دهان، مردمک و بقیه جاهام رو بیمه کنن. ناسلامتی من اینفولوعَنسر این مملکتم!

در ادامه این مراسم، بازیگر فیلم دونفر و نصفی و سریال پرستاران، ضمن دریافت جایزه خود، با ذکر این نکته که بازیگری خیلی قبل تر از پرستاری، سخت ترین کار دنیا بوده است، گفت حالا حساب کنین یه بازیگر بخواد نقش پرستار هم بازی کنه!؟ آخه با مقنعه سفید میشه بازی کرد؟ این ریمل ها هم که چینی…

ح. هـ نیز با اجرای آهنگ ” تب کنم پرستارم تو باشی! به به! به به! ” به مشکلات شغل دشوار پرستاری پرداخت و از مسئولان و مردم خواست.
در انتهای مراسم، با حضور وزیر طرح سلامت، از هشداردهنده هوشمند با قابلیت هشدار همزمان ۵۰ بیمار و ده مدل آژیر متنوع رونمایی شد. وزیر در توضیح گفت: این طرح موجب تحول دوباره در نظام سلامت خواهد شد. پرستاران اگر تا دیروز به طور مصوب هرکدام ۲۵ بیمار را تحت نظر داشتند، امروز با خیال راحت می توانند ۵۰ بیمار را مراقبت کنند. وی در پاسخ به سوالی درباره حق سختی کار و افزایش حقوق پرستاران، ابراز امیدواری کرد که همه پشت گوششان را ببینند.

گفتنی است در انتهای مراسم نوبت به سخنرانی یکی از پرستاران نمونه کشوری رسید، اما به دلیل ازدحام جمعیت جلوی سالن غذاخوری و گم شدن فیش ناهار یکی از مدعوین، سخنرانی او لغو شد.

ثبت ديدگاه




عنوان