تحلیل تلگرامی خبرنگار شبکه من و شما از پشت پرده ی اوضاع ایران
هول بدین، موتور اغتشاش روشن شه!

راه راه: طبق گزارش های خبرنگار شبکه من و شما، مستقر در تلگرام، چند وقتی است ایران درگیر اغتشاش، درگیری، حمله و ترور است. مردم امنیت ندارند. در بعضی شهرها حکومت نظامی اعلام شده و از ساعت ۸ شب به بعد افراد حق تردد در خیابان ندارند وگرنه نیروهای سپاه آن هارا با ده گلوله میکشند.
قحطی مواد غذایی زیاد شده و روزها مردم در صف نانوایی با یکدیگر دعوا میکنند. شنیده شده تا الان هزاران نفر به خاطر دعواکردن بر سر تعداد نان دچار نقص عضو شده و رئیس اغتشاش که معلوم نیست چه کسی است و هنوز سر آن توافق نشده، همه آنها را جانبازان کودتا به حساب آورده است.

چند وقتی است جریان نه به حجاب اجباری که از زمان تشکیل جمهوری اسلامی، شروع شده بود رونق گرفته و همه خانم ها تاکید میکنم همه، اعم از خانم های موجود در ویترین مغازه ها، خانم های موجود در مزون ها، عروسک های دختر بچه ها که خانم های آینده اند و همه و همه خواهان رفع حجاب هستند. به همین دلیل به خودشان سختی داده و روزانه از پست های برق که در خیابانهاست بالا میروند و روسری خود را بر سر چوب میکنند. در اینجا پیشنهاد میکنم به جای چوب، از چیز دیگری استفاده کنند تا موجب قطع درختان نشوند و سوژه به دست ارزشی ها ندهند. البته توصیه میکنم که مواظب باشند روسری هایشان هم نخ کش نشود تا خرج اضافه روی دست صاحبشان نگذارند.

براساس توئیت های وارده، یکی دیگر از جریان های فعال، جریان براندازم است که در راستای براندازی رژیم ایران در ساعت ۹ شب همه اینترنت هارا روشن کرده و توئیت میزنند که خواهان براندازی هستند.

طبق توافق های انجام شده قرار است روز ۲۲ بهمن به خیابانها بیایند و در راستای تسخیر تلویزیون توسط رشیدپور اعتراض کنند تا راهپیمایی مذهبی ها و حزب اللهی ها به هم بخورد. گویا آنها مدعی اند در دولت تدبیر و امید، رشیدپور را بیشتر در تلوزیون دیده اند تا روحانی.
باتوجه به این حجم از اعتراض ها، تا نابودی رژیم ایران فاصله زیادی نیست فقط به همت مردم شاه دوست بستگی دارد که چقدر در اغتشاشات حضور فعال داشته باشند. توصیه میکنم سرعت اینترنت خوبی بخرید که از هشتگ زدن راس ساعت عقب نمانید.

يك ديدگاه

  1. عظیمی نژاد ۱۳۹۶-۱۲-۰۵ در ۲:۵۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

    رشید پور همینطوری پیش بره رئیس جمهور بعدی ایرانه

ثبت ديدگاه




عنوان