بررسی کارشناسی
روان شناسی تیپ شخصیتی اساتید

راه راه: این روزها که بازار انتخاب رشته و حذف و اضافه داغ است چه خوب است با تیپ های شخصیتی اساتید آشنا شویم و از آینده پیش رویمان در محضر چینین اساتید بزرگواری آگاه !

تیپ NOMRE DEH
کارکردها: بدون حاشیه، منطقی، خوش قلب
ویژگی شاخص:
نمرات را با شماره دانشجویی اعلام می کند
ویژگی های شخصیتی:
در میان انواع گونه های شخصیتی بسیار مستقل عمل می کنند
استاد محترمی ست که اگر نمره میان ترم شما کم شده باشد حسابش نمی کند
مشاوره:
چنانچه افتخاری شاگردی در محضر چنین استادی نصیب شما شود شاد و شنگول باشید و در طول ترم ترس به دل خود راه ندهید چرا که در بیشتر موارد کافیست ۹ بگیرید تا استاد با نمره ۱۰ پاستان کند
می توانید اوج استفاده خود از تکنولوژی را کرده و با ارائه پاورپوینتی به استاد ( هر چند بی ربط به درس ) ۲ نمره کلاسی از آن خود نمایید.

تیپ: monzabet
کارکردها: خونسرد، حساس ، وسواسی
ویژگی شاخص: نمره را برحسب لیست مرتب کرده و با شماره دانشجویی اعلام میکند
ویژگی های شخصیتی :
به حالت‌ وسواس‌گونه‌ای سعی دارد همیشه وقت‌شناس و سر وقت باشد
به زمان ورود و خروج دانشجو حساس است.
همه چیز را درون خود می ریزد تا ظاهر آرام خود را حفظ کند
مشاوره:
مراقب باشید!
این دسته از اساتید که عموما از بیماری وسواس رنج میبرند ممکن است در طول ترم شما را نیز درگیر این بیماری کنند
درامتحان نهایی تلاش خود را کنید تا حداقل موفق به کسب نمره ۱۰ شویدچرا که تنها در موارد نادر این اساتید نمره ۹٫۷۵ را مبدل به ۱۰ می کنند.
اگر حس درس خواندن ندارید از تمام روش های چاپلوسی و پاچه خواری برای استاد خود کم نگذارید که اثر آن را در پایان ترم خواهید دید.
این اساتید که برای حفظ ظاهر خونسرد، تمامی فشارهای عصبی را در درون خود متحمل می شوند به همین دلیل مستعد بیماری‌های سرطانی هستند و به زودی نسلشان منقرض خواهد شد

تیپ: poker face
کارکردها: متمایل به داشتن حریم خصوصی ، غیرقابل اعتماد، خود رای
ویژگی شاخص: نمره را سر کلاس خوانده و برگه را تحویل دانشجو می دهد
ویژگی های شخصیتی :
به احساسات دانشجو جماعت بهایی نمی دهد
اغلب آرام، کم صحبت و بی سروصدا می باشند.
مشاوره:
در جریان باشید که با استادی مواجه اید که بسیار معتقد است مشکل باید در خانه حل شود و به بیرون راه نیابد؛ اگر مشکل درسی دارید خود باید یاد بگیرید
او عاشق التماس های دانشجویان است و هنگام شنیدن التماس ها حس وصف ناپذیری به او دست می دهد و برایش سرگرم کننده می باشد. اگر طالب نمره هستید می توانید به اتاق ایشان مراجعه و شروع به التماس کنید به خاطر داشته باشید با طمانینه صحبت کنید و بر سر و صورت خود نکوبید چرا که از خشونت و صدای خشن خصوصا با ولوم بالا خوشش نمی آید.
نکته: قبل از التماس کردن ، درطول مسیر جهت بدست اوردن آرامش جویدن آدامس نعنایی را فراموش نکنید.

تیپ: jarchi
کارکردها: بی ملاحظه، بی وجدان، انتقام گیر
ویژگی شاخص: نمرات را همراه با نام و نام خانوادگی روی برد نصب می کند
ویژگی های شخصیتی : فاقد کودک درون، خبرچین قهار
مشاوره:
اگر استادتان دارای ویژگی های مذکور می باشد به شما تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبری جزیل و روحیه ای بالا خواستاریم
از استاد خود دلگیر نباشید چرا که در درون از چیزی رنج می برد و از کودکی تنها عملی که موجبات شادی اش را فراهم می کند خبرچینی است.
اگر در اوایل ترم تحصیلی به سر می برید در اولین موعد حذف و اضافه از کلاس درس او خداحافظی کنید. کفش های پولادین به پا کردن و از اتاقی به اتاق دیگر رفتن برای پاس شدن در درس او هیچ تاثیری ندارد.
هوشیار باشید که اگر چناچه در درس او پاس شدید به هیچ وجه درخواست افزایش نمره ندهید چرا که نمره ی شما کم خواهد شد و حتی ممکن است مردود شوید!

تیپ: khaste
کارکردها: بی حال ، ساکت، بی خیال
ویژگی شاخص: فقط یک جلسه او را می بینید
ویژگی های شخصیتی : از مقررات، نظم، رویه، برنامه و سر وقت بودن خوشش نمی آید

مشاوره:
اگر در دومین جلسه کلاس فرد دیگری را در جااستادی (میز استاد) مشاهده نمودید بدانید و آگاه باشید استاد اصلی را تا اخر ترم مشاهده نخواهید کرد چراکه او در مرحله ای از دانشجوزدگی و خستگی به سر می برد که برایش بسیار زجرآور است پس تصمیم دارد این ترم را به مشغله های شخصی خود برسد و مانند ترم های قبل نیز استراحت نماید به همین خاطر یک ترم بالایی را جایگزین خود در کلاس می کند
این اساتید برای مقابله با دانشجو سخت ترین سوالات ممکن را برای ترم طراحی می کنند پیشنهاد ما این است یا صبر یا حذف!
تیپ: Gomrah konande
کارکردها: مرموز ،
ویژگی شاخص: در اعطای نمره روش مخصوص خودشان را داشته و به آن اطمینان دارند
ویژگی های شخصیتی : اکثر اوقات لبخند به لب دارند ( خنده بر لب می زنند تا کس نداند رازشان)
مشاوره:
اگر استاد شما چه هنگام تدریس و چه هنگام استراحت کلاسی با دانشجویانش صمیمانه و با لبخند برخورد می کند این زنگ خطری برای شماست!
خام رفتارهای دلربا و فریبکارانه استاد خود نشوید این همان استادی ست که شوخی شوخی و با خنده شما را از کلاس خود بیرون کرده و در نهایت شما را حذف می کند اگر در ردیف حذف شدگان قرار گرفتید اصلا ناراحت نباشید چراکه کسانی که هنوز در کلاس درس چنین استادی هستند طعمه های اصلی اند؛ این دانشجویان که به دیدگان استاد همچون نمودارهای میله ای جلوه می کنند تنها تا ساعت ۲۴ آخرین روز شرکت در نظرسنجی اساتید، مورد لطف استادند و بعد از آن با انواع رفتارهای خشونت آمیز و برخوردهای تند روبه رو می شوند و اینجاست که متوجه چرایی رفتارهای چاپلوس گرایانه استاد خواهید شد.
استاد مذکور هنگام طراحی سوالات امتحان ترم به حال دانشجویانش لبخند ژکوندی بر لب دارد و چنان سوالاتی طرح می کند که نه تنها شما بلکه خودش نیز به پاسخگویی سوالات عاجز است اگر سر جلسه امتحان حاضر شدید ورقه امتحانی را سفید تحویل خواهید داد مگر اینکه عادت به نوشتن چرندیات یا خاطره های کلاسی در ورقه داشته باشید.
این استاد که همیشه هنگام تصحیح اوراق ظرفی پر از تخمه در کنار خود دارد هرچه سرعت قهقهه وتخمه شکستن آن افزایش یابد شانس بدست آوردن نمره قبولی ورقه ای که در حال صحیح کردن است افزایش می یابد پس تا می توانید خاطرات خوب بنویسید و از نوشتن التماس و دلایلی چون مرگ عمو و پدربزرگ و … اجتناب نمایید.

ترم های پیش رویتان بدون مشروطی باد
#سایت

يك ديدگاه

  1. خودش ۱۳۹۶-۱۱-۲۲ در ۸:۵۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خخخخخخخخخخخخ

ثبت ديدگاه




عنوان