نامه نماینده اسراییل در سازمان ملل به شورای امنیت
شیوه ی چشمت فریب جنگ دارد بالاخره یا نه!

راه راه: دنی دانون ،نماینده رژیم اشغالگرفلسطین در سازمان ملل، درباره حوادث اخیر در مرز سوریه، نامه ای با این مضمون به دبیرکل سازمان ملل نوشت:

اول اینکه، گوترش! بالاخره کدام وری هستید.با ما که برای صلح جهانی‌یقه می دریم آنگونه که دکمه اول از بالای پیراهنمان پرتاب می شود یا با اونا که دکمه ی پیراهنمان زده چشمشان را کور کرده؟!

بعدا، شالوم!

دبیرکل سازمان ملل متحد
اینجانب دانون، خیلی از شما ناراحتم انصافا! پهباد ایرانی حریم ما را نقض کرده و بعد شما چشمان سگ دارتان را باز نمی کنید که بترسند و اینگونه به ما بی حرمتی نکنند؟!(اینجا رد اشکهایش روی کاغذ قلمبه شده وزده بیرون)

آقای گوترش!
شما دبیرکل سازمان ملل هستید،شما باید پشت ما باشید. بلکتم اینگونه کسی به ما نگوید بالای چشمت پیشانی بلندی که در پیشانی بلندت خطی است سینوسی وار که از چپ به راست امتداد داشته و خبر از نابودی مان در آینده ای نه چندان دور می دهد.

دبیرکل سازمان ملل متحد!
درست است که آن پهباد برای ایران نبوده اما شما کلاهت را قاضی کن ،ما نباید یک حرکتی می زدیم؟!
ما یک سری موجودات نرم کوچک دروجودمان داریم که برای ریختنشان” باید” خودمان را یک تکانی می دادیم.

آقای‌ آنتونی گوترش!
به وظیفه خود عمل کنید و با سوریه مقابله کنید.از آن روز تا حالا چشم چپ نخست وزیر چپ شده، از آن طرف هم شکلات های همسرش تمام شده و او(همسرش) قصد جدایی از او (نخست وزیر چپ شده) را دارد.خلاصه اینکه اوضاع مساعد نیست یک کاری کنید.

دبیر کل سازمان ملل متحد
آقای گوترش باتوجه به اینکه تازه کار هستید لازم دیدیم نقش اساسی خود را در جهت احقاق حقوق مردم مظلوم شهرک نشین رژیم بهتان یاداوری کنیم. این یک خواست جهانی است، مثل اعتراض به نبود روز جهانی سیب زمینی!!! همینقدر فراگیر…

ثبت ديدگاه




عنوان