رشته‌ های جدید مخصوص فقرا و غيره ها
برای نجات المپیک زمستانی از یخ‌ زدگی!

اتوبوس از مانع پرانی

نظر به اینکه هر ساله المپیک زمستانی با استقبال کمی از سوی مردم کشورمان مواجه میشود و به جز خاندان ساوه شمشکی دیگر خانواده‌ها هیچ رغبتی به تماشا و پیگیری این سری مسابقات وزرشی ندارند، به فکر افتادیم تا به جای برخی رشته‌های ورزشی در این المپیک، از قبیل: بیالتون، بابسلد یا کرلینگ که اصلا نمیدانیم چی هستند(!) رشته‌های مفرح و پرطرفدار ایرانی را پیشنهاد دهیم تا سبب افزایش استقبال هم‌وطنان‌مان از این رویداد ورزشی شود!
رشته‌های پیشنهادی بدین شرح‌اند:

المپیک زمستانی

۱-رشته‌ی “بستنی زمستونی خوری”: این رشته بر سرعت عمل و اشتهای خوب بازیکن تکیه دارد و از جمله رشته‌های رکوردی به شمار میرود. پیش‌بینی میشود با بنیان‌گذاری این رشته در المپیک، هم‌وطنان‌مان رکورد‌ های درخشانی در آن از خود به جا بگذارند!

۲-رشته‌ی “آدم برفی سازی” : این رشته بر خلاقیت و زیبایی‌شناسی بازیکن تکیه دارد. کافی‌ست هر ساله همزمان با بارش اولین برف زمستانی به اینستاگرام سری بزنید تا متوجه ی یکه‌تازی ایرانیان در این رشته و در عرصه‌ی فضای مجازی شوید! همچنین داشتن مهارت “سلفی‌گیری” و نویسندگی در حد جمله‌ی “من و آدم برفیم همین الان یهویی” از توانایی‌های پایه برای علاقه‌مندان به این رشته محسوب میشود.

۳-رشته “گلوله برفی پرتاب کنی” : این رشته بر قدرت، دقت و سرعت عمل بازیکنان تکیه دارد. طبق آیین‌نامه مسابقات “گلوله برفی پرتاب‌کنی”، پرتاب از پشت سر و نیز پرتاب بدون گفتن جمله‌ی “آهاااای! بگیر که اومد!” خطا محسوب شده و جریمه‌ی آن دو ضربه پنالتی از فاصله یک متری میباشد! این رشته به طور تیمی برگزار شده و محدودیت سنی ندارد!

۴-رشته “تیوپ سواری” : این رشته تنها بر شانس بازیکن یا بازیکنان تکیه دارد! زیرا بسیاری از کارشناسان “تیوپ سواری” را با “پراید سواری” مقایسه میکنند و میگویند همانطور که نمیتوان شاسی‌بلند خرید، نمیتوان تجهیزات حرفه‌ای اسکی را نیز تهیه کرد! بنابراین اکثر تیوپ‌سواران را پراید‌سواران تشکیل میدهند! همچنین آمارها نشان میدهد همانطور که پراید بیشترین تلفات رانندگی را به خود اختصاص میدهد، تیوپ نیز عامل بیشترین تلفات در میان ورزش‌های زمستانی است! به این ترتیب نمیتوان از علاقه‌مندان بیشمار این رشته چشم‌پوشی کرد چرا که آن‌ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. بنابراین وجود رشته “تیوپ‌سواری” در المپیک میتواند آمار تماشاگران این مسابقات را از این رو به آن رو کند!

۵- رشته‌ی ” اتوبوس سواری با مانع”: این رشته جایگزین مناسبی برای سورتمه و لژ سواری بوده و بر بیرحمی و خوی‌وحشیانه‌ی نهفته در بازیکن تکیه دارد. طبق آیین‌نامه‌ی این رشته که اخیرا توسط عده‌ای در کشور ابداع شده(!) پشت سر گذاشتن هر نوع مانع اعم از جاندار و بی‌جان بلامانع بوده و زیرگرفتن انسان بالاترین امتیاز را در بین همه‌ی انواع رد کردن موانع داراست! لازم به ذکر است به دلیل ژانر ترسناک این مسابقات لازم است که از فروش بلیط به افراد زیر هجده سال جلوگیری شود!

در آخر از مسئولین کمیته‌ی ملی المپیک خواستاریم تا لیست تهیه شده را به مقامات برگزار کننده‌ی المپیک‌زمستانی ارائه دهند تا بلکه کمی از یخ مسابقات‌شان آب شود!

اتوبوس از مانع پرانی

ثبت ديدگاه




عنوان