مي توان به وعده ها عمل كرد، شايد يك روزه!
تنها فرصت عمل به وعده ها

واردات كود انساني

یه نکته مثبتی هم که به ذهنم رسید در قبال واردات کود انسانی از ترکیه، اینه که  شاید مسئولین روی مردم به خصوص جوانان هم حساب باز کنن…

اصلا شاید خود رئیس جمهور بعدا تعداد توالت های عمومی و خصوصی افتتاح شده رو جز مشاغل ایجاد شده به حساب بیاره و نه تنها ۹۵۰هزار شغل در سال رو ایجاد کنه بلکه در نهایت شگفتی ۸۰ میلیون شغل رو یک جا تهیه کنه!

واردات کود انسانی

فقط چنتا سوالی که پیش میاد اینکه، آیا قضای حاجت افرادی که به سن قانونی نرسیدند هم حساب میشه یا باعث میشه آمار کودکان کار بالابره… و شاخص رفاه اجتماعی کشور پایین بیاد و بخاطر اشتغال اجباری کودکان به کار کردن چندین تحریم دیگه رو هم بکنن تو پاچمون…

یا اینکه چه تعداد قضای حاجت در روز را میشه شغل محسوب کرد؟

 

یا اصلا گیریم تعدادی رو هم در نظر گرفتن، سازمان بازرسی چجوری میخواد بفهمه افراد کار میکنن یا نه؟!

دوربین که قاعدتا نمیشه گذاشت، اگر نه قطعا میزان اشتغال به صفر میرسه…به صفر هم نرسه به صفر میل میکنه…

تنها کار “اوهوع” ـه که دقیق نیست ولی از هیچی بهتره… در کل بهترین شاخص ارزیابی، وجدان کاری خود افراده که باعث میشه از ته دل، دل به کار بدن و نونی که در میارن حلال باشه، که این هم بر میگرده به سیستم آموزشی کشور که این مهم رو باید به انجام برسونه!

 

بعد سبک یا سنگین بودن کار هم در شغل حساب شدن… مهمه؟

یا مثلا اگه (گلاب به روتون، روم به دیفال) یکی بیرون روی بگیره، اضافه کاری محسوب میشه؟! خب به هر حال از میزان عادی روزانه بیشتر کار می کنه!

نحوه پرداخت حق الزحمه هم یکی دیگه از سوالاته!

ماهیانه حساب میکنن؟ یا روزانه؟ یا به اندازه تعداد مشخص قضای حاجت؟

در کل فرصت مناسبیه برای اشتغال زایی، حداقلش افتتاح پروژه ( که نوع افتتاح کردن این مکان ها هم یکی دیگه از سوالاته که چجوری میخوان افتتاح کنن باقیچی کردن روبان یا خودشون شروع می کنن )  یکی از مواردی هست که مسئولین هم میتونن استفاده ی اون رو ببرن فقط شاید برخی بگن که این مکان ها که مراسم افتتاح گرفتن ندارن که بر میگرده به نداشتن تفکر اقتصادی این عزیزان که مهم هم نیست… مهم کاریه که شده و نفس عمل مهمه!

ثبت ديدگاه




عنوان