توئیزر ۳۰
تخصص گرایی وزیر برجام در سقوط هواپیما!

توئيزر 30

آخه چرا؟!

در پی سقوط هواپیمای فرانسوی در کوههای دنا و کشته شدن بیش از ۶۵ نفر از هموطنانمان، رییس دولت تدبیروامید، وزیر راه را مسئول پیگیری علت حادثه کرد. به نظر ما که واقعاً از ایشان بعید بود! آخر سقوط هواپیما، به وزیر راه چه ارتباطی دارد؟ آیا نباید تخصص گرایی را سرلوحه مسئول کردن‏ها قرار دهی، آیا؟ آقای دکتر آخوندی که وزیر راه و شهرسازی هستند، همانطور که قبلاً هم گفته و نوشته بودند، در حوزه قیمت نفت، اقتصادکلان و خورد! و کمی هم بیمه صاحبنظر هستند و امور راهها، تصادفات جاده‏ای، ناوگان فرسوده حمل و نقل، شرکتهای هواپیمایی و مسائلی از این دست اصلاً و ابداً و مطلقاً و حاشا و کلا ربطی به ایشان ندارد! آخر چرا وقت یک متخصص در یک چیز دیگر را یک جوری می‏گیرید که به یک کار اصلی خودش هم نرسد؟ چرا؟!

ترفندهای بقای وزیر

روانشان را بپا!

چندی پیش یک دانش‏ آموز دبیرستانی در آمریکا، از بقالی محلشان یک مسلسل خریداری و ضمن تشکر از سازمان جهانی یونیسف بابت اجرای سند ۲۰۳۰ سایر اسناد، همکلاسی‏هایش را به گلوله بست. البته که والدین آن ۱۷ دانش‏آموز کشته شده همگی اذعان داشتند که مدیرمدرسه باید حواسش به روان دانش‏آموزان باشد تا خدای نکرده افسردگی یا جوری نداشته باشند. از همین جا باید اعلام کنیم که اینجا هم همینطور است و طفلکی جاسوس مردم که سی سال بود داشت اطلاعات فوق محرمانه امنیت مردم را می‏فروخت به خارجی‏ها، به دلیل افسردگی خودکشی کرده است و متأسفانه هرچه برخی نمایندگان مجلس و تیم دولت پیگیری می‏کنند، روانشناس زندان گوشی را برنمی‏دارد!

باشه!

نمی‏دانم چرا برخی دلواپسان، مرام و معرفت دولت تدبیر وامید را به ضعف و دروغ و چیزهای دیگر تعبیر می‏کنند. دولت هزار بار اعلام کرده که بعد از برجام، مشکلی در دریافت پولهای نفتمان نداریم، کشورهای خریدار نفت هم مشکلی برای پرداخت ندارند، فقط موقع پرداخت، ما می‏گوییم: بابا باشه حالا! چه عجله‏ایه؟! آنها هم می‏گویند حالا که اصرار می‏فرمایید دیگه…

اینطوری می‏ شود که دولت بعد از واردات سنگ‏پا و چوب بستنی و کودانسانی مرغوب، مجبور می‏شود طرح نوسازی ناوگان فرسوده جدید بریزد و به خودروسازان بگوید از هرکشوری خواستید ماشین بخرید، بگویید ما پولش را همانجا بدهیم، شما اینجا به ما پرداخت کنید. مدیونید اگه فکر دیگری بکنید!

ثبت ديدگاه




عنوان