ریشه یابی اینکه مشکل دقیقا از کجای دهه شصتی هاست
مشکل معاون اول با دهه شصتی ها

مشكل معاون اول با دهه شصتي ها

جهانگیری: دهه شصتی‌ها هر کجا پا می‌گذارند مشکل ایجاد می‌کنند.

پای دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ هر کجا مغز دستور بدهد ما همان جا پا می‌گذاریم.

مغز دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ ما بر اساس اقتضای سن صاحبمان دستور می‌دهیم پا کجا پا بگذارد.

سن دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ تا بوده همین بوده. انسان در ۷ سالگی وارد دبستان شده و به همین ترتیب وارد راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه می‌شود و پس از آن قاعدتا انتظار پا گذاشتن در جامعه کار را دارد.

دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کار دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ ما به اندازه ظرفیتمان تحمل پا گذاشتن دهه شصتی‌ها در داخلمان را داریم.

ظرفیت دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کار دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ ما که جاندار نیستیم تا خودمان ظرفیتمان را افزایش دهیم تا دهه شصتی‌ها داخلمان پا بگذارند.

مشکل معاون اول با دهه شصتی ها

جانداران دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ فقط قشر خاصی از ما یعنی انسان‌ها می‌توانند ظرفیت دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کار دهه شصتی‌ها را اضافه کنند تا دهه شصتی‌ها داخلشان پا بگذارند.

انسان‌های دهه شصتی‌ها: مشکل از ما نیست؛ فقط قشر خاصی از ما یعنی مسئولین می‌توانند ظرفیت دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کار دهه شصتی‌ها را اضافه کنند تا دهه شصتی‌ها داخلشان پا بگذارند.

جهانگیری، یکی از مسئولین دهه شصتی‌ها: ای بابا! به ما چه! مگر ما بیکاریم ظرفیت دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کار دهه شصتی‌ها را اضافه کنیم تا دهه شصتی‌ها داخلشان پا بگذارند؟ این دهه شصتی‌ها هر کجا پا می‌گذارند مشکل ایجاد می‌کنند.

و به همین ترتیب الی آخر…

مشکل معاون اول با دهه شصتی ها

يك ديدگاه

  1. safura ۱۳۹۶-۱۲-۱۶ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ- پاسخ دادن

    تبعیدمون کنن دل شون خنک شه:(((

ثبت ديدگاه




عنوان