قسمت اول:هنرمند گوگولی زمانه ات را بشناس
گونه شناسی هنرمندان

راه راه : در طبیعت گونه های متنوعی از هنرمندان وجود دارند که البته کارشناسان بر این باورند که آنها را میتوان در چند دسته ی مشخص دسته بندی کرد:

گونه ی اول، نازک نارنجیان
در این گونه ی در حال انقراض ، هنرمند با داشتن سابقه ی درخشان در کارهای خاک بر سری و مورد دار ، از بی ادبی ها به بازیکن فوتبال گرفته تا پیژامه پوشیدن در فیلمها ابراز ناراحتی میکند. و همواره در حال کوچ میباشد ولی به جهت کهولت سن و سیبیل های دسته موتوری از رفتن باز میماند. این گونه ی نادر همیشه نازکشان نارنجی بوده و در صورت انتخاب نشدن کاندیدای مورد نظرشان کشور را ترک میکنند.

گونه ی دوم، برج زهرماران

این گونه از هنرمندان در مناطقی زندگی میکنند که به شدت امن می باشد به همین رو این هنرمندان از نان امنیت میل کرده و سپس در اقصی نقاط ایران و جهان بادگلوی روشنفکری می دهند. البته برج زهرماران محض رضای خدا موش نمیگیرند بلکه اسکاری ،خرسی، نخلی به عنوان جایزه به آنها داده میشود، در مواردی دیده شده که این دسته ، از انجمن های حمایت از بیماران مبتلا به پروستات هم جوایزی را دریافت کرده اند.حداقل از برداشتن موز که خیلی بهتر است.

گونه ی سوم، گوگولی سانان

این گروه از هنرمندان به شدت گوگولی میباشند. گوگولی سانان جزو پر حرف ترین گونه های هنرمندی میباشند . و انواع مختلفی دارند:
مهنازیان: این گروه از گوگولی سانان به جهت تشابه به افراد مشهور و البته چسباندن خود به خانواده برخی از سیاست مداران بسیار پر حاشیه بوده و حتی در مسیر حاشیه سازی از وارد کردن شیرخشک های آلوده هم نگذشته است. گفتنی است این گونه ی شاهکار از گوگولی سانان توانسته است در عرض ۶ ساعت مجوز رفع ممنوع التصویری اش را بگیرد.آویختن سنجاق قفلی به عنوان گوشواره نشان تشخیص آنهاست.

بارانیان: این گروه از هنرمندان فاز مشخصی ندارند. گاهی بنا بر اقتضاعات زمانی با همه هستند و گاهی که خطری نباشد مستقل عمل میکنند. همیشه در ماه خرداد به دنبال حادثه میگردند و برای هرچه قاتل و جاسوس هم هست پشتک و هشتک میزنند. لقب دیگر این گروه از هنرمندان دختر لوس سینمای ایران نام دارد.
لیلایان: برای دیدن فیلمهای مربوط به این گروه از هنرمندان همیشه یک بسته دستمال کاغذی به همراه داشته باشید. همواره نقش افراد نالان، ساده،فریب خورده و گوگولی را بازی میکنند و دیگر هیچ. این نوع از هنرمندان زبان انگلیسی ضعیفی دارند و آبروی مارا میبرند.

تمامی گونه های مطرح شده از هنرمندان اگر در زمینه ی هنری هیچ گلی نیستند عوضش در بیان مسائل سیاسی عالم دهر هستند و به چرچیل یک سور زده اند.
با گونه شناسی هنرمندان همراه ما باشید.

ثبت ديدگاه




عنوان