درباب استیضاح های مکرر آخوندی
الو موزه دورهمی؟

استیضاح آخوندی

راه راه: چند سالی است که عده ای پیله کرده اند به استیضاح آخوندی و جوری اصرار دارند که انگار مثلا آخوندی شخصا دم باجه بلیط فروشی ایستاده و هر سفری خواسته اند بروند، گفته این ها را بیمه نکنید با ما نیستند. یا مثلا توی هراتوبان و جاده به چاله ها سپرده که زیر لاستیک ماشین شان جفتک بیندازند. یا دم منزل هرکدامشان رفته و به تک تک آجر ها گفته است: دمتان گرم! موقع زلزله ببینم چه میکنید؟! جوری بخورید توی ملاجش که آخوندی و به کل رژیم آخوندی از سرش بپرد. یعنی آن عده تا این حد با آخوندیِ مظلوم تر از دختر وزیر مشکل دارند و با اینکه چند روزی از سومین استیضاحش می گذرد، همچنان بیخیال نشده اند.
از آن طرف هم این بنده خدا مجبور است برای دفع بلا مدام از جیب خود (حتی جیب دخترش و دامادش و کلیه ی وابستگان سببی و نسبی اش) هزینه کند. خزانه هم که خالی است و وزرا همان چندرغاز حقوق هم نمی گیرند.

خب همین می شود که ته مانده حساب خودش ۴ میلیون و نیم و دخترش ششصد هزار و خرده ای است. با این وضع توقع دارید بیشتر هم باشد؟ مگر امان می دهید نامسلمان ها! (کریم با تو هم هستم!)
حالا که یک پدر را جلوی همسر و یک دختر را جلوی خواستگار هایش شرمنده کرده اید باز هم دست بردار نیستید و مسخره میکنید؟!

پس فردا، شب عید است؛ حساب کنید اگر خود شما یک شام مختصر برای خاله و خانباجی بدهید، چقدر ته جیب تان می ماند؟ تازه طلاهای سرعقد حاج خانم که میرود پای سفره یکبار مصرف و ژله تزریقی بماند! آن وقت ببینید بعد این مهمانی از بار هزینه ها تا زلزله ی بعدی تهران میتوانید کمر راست کنید؟
بیایید این شب عیدی، به جای اینکه در حساب بانکی و فیش حقوقی وزیران سرک بکشید و به زور بخواهید آنها را به بهشت ببرید و اموالشان را حلال و طیب کنید. یک نامه بزنید به مهران مدیری و بخواهید هزینه حراج موزه دورهمی را به زلزله زده ها کمک نکند. چراغی که به وزرات خانه رواست به کانکس حرام است آقاجان! بگویید همه را یکجا هبه کنند به آقای وزیر که بیش از این شرمنده پیامک های واریزی و مانده حسابش نشود. اگر موزه دورهمی کفاف زندگی اش نداد نامه بزنید میراث فرهنگی پاریس عجالتا موضع لوبر را به حراج بگذارد. از این طرف هم خودمان به زلزله زده ها کمک می کنیم. اصلا مردم شدیم برای همین روزها دیگر!
خلاصه کلام اینکه، عباس آخوندی را انقدر استیضاح نکنید. انقدر هزینه به خانواده اش تحمیل نکنید. خدا را خوش نمی آید. به جای این کار ها یکبار دعوتش کنید دورهمی، محترمانه سوالهایتان را بپرسید. بعد همانجا از مردم به نمایندگی از باقی مردم رای بگیرید، اگر خوب مردم را خندانده بود و رای آورد، جهنم و ضرر! یک تبلت هم میدهیم برود پی پرداخت اقساطش.

ثبت ديدگاه




عنوان