زمستان رفت و رو سیاهی اش به زغال ماند
برنامه ریزی با نمک

برنامه ریزی

راه راه: از آنجایی که روزهای سال ۹۶ چند تا چند تا سپری شدند و از آنجایی که به روزهای آخر زمستان نزدیک می شویم کارشناسان مسائل هواشناسی می گویند: « زمستان رفت و رو سیاهی اش به زغال ماند» این کارشناسان در این باره توضیح زیادی ارائه نفرمودند که مبادا بر اثر دود زغال، هوا از اینی که هست آلوده تر شود
در ادامه «بهرام بحران آبادی» درباره اینکه برنامه اش برای زمستان سال آینده چیست به خبرگزاری شمسی خانم گفت: « حالا کو تا سال آینده؟ اصلا برنامه مرنامه چه صیغه ایه؟ مگر ما تلویزیونیم که از ما سراغ برنامه می‌گیرید؟»
در همین راستا روابط عمومی مدیریت بحران با صدای بلند اعلام کرد: ما با تمام توان زمستان را پشت سر گذاشتیم و در این مورد خودکفا می باشیم، لذا چنانچه زمستان بخواهد برگردد، فکری به حال خودمان می کنیم. این روابط عمومی اعلام کرد: مردم نگران نباشند چرا که به میزان کافی نمک برای ذوب برف ها داریم، ما از هیچی نمی ترسیم و غافلگیر نمی‌شویم.
بر همین اساس شمسی خانم و همسایه‌ها معتقدند دولت باید سهمیه نمک را در سبد خانوار قرار دهد تا مسئولین دنبال برنامه هایشان بروند.
در همین راستا کارشناسان گفتند: برای اختصاص سهمیه، چندین هزار تن نمک نیاز است. پس از تشکیل جلسه علنی نیمه خصوصی، کارشناسان خواستار بخار کردن آب دریاچه ارومیه و استخراج نمک و قرارگیری آن در سبد خانوار شدند.

ثبت ديدگاه




عنوان