به جای شطرنجی از توری کوبلن استفاده کنید
عقل جن

ترک کردن و اعتیاد

راه راه: طبق آماری که ارائه شده، درطول یک سال ۷۵۰۰ نوزاد معتاد به دنیا آمده است. لازم است راهکارهایی برای حل این معظل ارائه دهیم که به عقل جن هم نمیرسد.

۱-سمینار برگزار کنیم:
ما انقدر در زمینه برگزاری سمینار، همایش و سخنرانی با موضوع اعتیاد کمبود داریم که کمبود هوا در خوزستان انقدر نیست!. توصیه می شود سمینارهای تکمیلی با موضوع نقش هویج و کلم بروکلی در تلطیف روحیه چنگیز خان مغول، شبیه سازی عددی طراحی بهینه انتخاب کننده تک بلور سوپر آلیاژ پایه نیکل، با اجرای تاثیرگذار رشید پور ماهی دو بار برگزار گردد.

۲- زمان دسترسی به مواد مخدر را از ۳ دقیقه به ۲۰ دقیقه برسانیم:
از آنجایی که زمان دسترسی به مواد مخدر با سلامت فضای فرهنگی کشور ارتباط مستقیمی دارد، میتوان با در دسترس داشتن مواد هی از این سر شوش تا آن سر مولوی معتادان را دنبال خود بکشانیم تا سر راه خوابشان ببرد.

۳- قوانین را اصلاح کنیم:
در بند۴ ماده ۸ تبصره ۲۰ ماده تبصره ۲ به جای عبارت” حمل مواد موجب حبس ابد و اعدام میشود” عبارت” بار کانتینر مواد مخدر درجهت اهداف اقتصاد مقاومتی به جای گچ و سیمان در مصالح ساختمانی استفاده گردد” جایگزین شود. البته توصیه بهتر این است که از قاچاقچیان دعوت کنیم در سمیناربند یک این متن شرکت کنند.

۴- ثبت نام معتادان در سامانه:

شربت متادون را با ثبت نام در سامانه ، ارائه دفترچه بیمه، شناسنامه، ۳عدد ضامن کارمند بخش امور مالی شهر یا استان محل زندگی، کارت ملی جدید، به معتادان ارائه کنیم. تجربه نشان داده این روند اداری منجر به ترک اعتیاد شده و میتوانند بعد از آن در صف ترک متادون شرکت کنند.

۵- پیشگیری کنیم:
تحقیقات نشان می دهد اعتیاد از زمان وابستگی به پستونک در بچه ایجاد می شود و با اعتیاد به تخمه شکستن هنگام تماشای برنامه نود و چک کردن دقیقه به دقیقه تلگرام واعتیاد به خوردن چایی پر رنگ ادامه پیدا می کند. با گرفتن پستونک از نوزاد می توان بصورت ریشه ای هرگونه گرایش به اعتیاد را در نطفه خفه کرد.

۶- صورت معتادان را شطرنجی کنید:
از وقتی شطرنج صورت معتادان در رسانه ملی حذف شده، تعداد این افراد افزایش یافته است. برای رفع این مشکل می توان به جای شطرنج از صفحه منچ، دوز، توری کوبلن نیز استفاده کرد.

۷- بگذاریم آمار بالا برود:
بین ایجاد حس مسئولیت در مسئولین و اعداد آمار نسبت کتانژانت واریانسی رادیکالی وجود دارد یعنی هرچقدر آمار به یک عدد نسبتا رندی نزدیک می شود، مسئولین دست به کار خواهند شد و باز هم سمینار برگزارمی کنند. در نتیجه تا آمارنوزادان معتاد به ۸۰۰ نوزاد معتاد در سال برسد، صبر می کنیم

ثبت ديدگاه




عنوان