گزارش جنجالی صدای ملکه درباره کمیته امداد
دروغگوان!

ملکه

راه راه: مجری: بعد از افشاگری ما از توزیع افطاری کمیته ی امداد، بین مردم فلسطین موجی از خشم همه ی مردم ایران رو فرا گرفته و همه ی مردم ایران یکصدا خواستار برکناری حکومت ایران و بازگشت ولیعهد به کشور هستن. خبرنگار ما در همین زمینه مصاحبه ای با چندنفر از ایرانی¬های معترض داشته که می¬بینیم.

خانوم نظرتون در مورد توزیع افطاری بین مردم فلسطین چیه؟
خانوم مصاحبه شونده: خدا خیرشون بده که کمک های مارو به مردم فلسطین رسوندن. والا ما که کار دیگه¬ای از دستمون بر نمیاد.

خبرنگار: دیدید مخاطبین گرامی. این خانوم خیلی صریح گفت که پاسدارا به زور ریختن تو خونشون و هرچی پول و طلا داشته بردن که به فلسطینی ها بدن و این خانوم بیچاره هم از ترس جونش هیچ چیزی نتونسته بگه.
سراغ یه پیرمرد عصا به دست میریم که ظلم رژیم کمرشو خم کرده…
پیرمرد مصاحبه شونده: من واقعا از کمیته امداد گله دارم که چرا درست اطلاع رسانی نمی کنن. من تازه فهمیدم که کمیته ی امداد برای فلسطین هم کمک جمع میکنه. اگه زودتر میدونستم یه بخشی از کمکای نقدیم رو هم میذاشتم برای فلسطین.

خبرنگار: دیدید که این پدرسوخته مون – اِاِ… پدر دلسوخته مون از بایکوت رسانه ای و عدم شفافیت کمیته ی امداد دلش خونه و نگران پولهاییه که رژیم به بهانه ی کمک به فقرا ازشون می گیره. بهتره از این جوون که از قیافش معلومه با رژیم مشکل داره بپرسیم. جوون نظرت در مورد اقدامات کمیته ی امداد چیه؟

جوان مصاحبه شونده: آخ گفتین کمیته ی امداد و داغ دلمو تازه کردین. چند ماه پیش این سلبریتی ها و روشنفکرا ازمون پول جمع کردن واسه ی مردم کرمانشاه ولی حالا فهمیدیم که یه قرونشم به مردم کرمانشاه نرسوندن. بابا خیلی دروغگوان اینا. ای کاش پولمو از همون اول داده بودم کمیته ی امداد.

خبرنگار: دیدید که این جوون هم خواستار کمک به نیازمندان ایرانه و اعتمادش به سلبریتی ها بیشتر از اعتماد به رژیمه! با این تفاسیر کار رژیم دیگه تمومه.

مجری: مرسی از خبرنگار اعزامی. یه بخشی رو در مورد جاذبه های فرهنگی تایلند ببینید، دوباره در خدمتتون خواهیم بود.

يك ديدگاه

  1. هادی محمدی ۱۳۹۷-۰۴-۰۳ در ۳:۳۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    آفرین خیلی خوب بود و رووننقص نداشت

ثبت ديدگاه




عنوان