درباره اصرار بعضی از مادران باردار برای تغییر زمان زایمان
رابطه ریاضی خود را پیدا کن

راه راه: جراید: اخیراً برخی از مادران باردار، از پزشکان درخواست‌ می کنند تا با اقداماتی روز زایمان کودک با تاریخ تولد والدین و یا تاریخ ازدواجشان «ست» شود.

از آنجایی که تغییر تاریخ زایمان در اکثر موارد نارسی و دیررسی جنین، مشکلات تنفسی، مشکلات مغزی و مرگ نوزاد را رقم می‌زند، موارد زیر جهت نجات نوزادان زبان بسته از یک طرف و بر طرف شدن مشکل خانواده‌های محترمشان از طرف دیگر ارائه می شود:
الف) مشکل همزمانی ماه تولد:
۱) استفاده از علم جبر: خدابیامرزد مرحوم محمد بن موسی خوارزمی ریاضیدان نامی ایران را که فکر این روزها را کرده بود و برای همین علم جبر را پایه‌گذاری کرد. کاربرد جبر در زایمان به این صورت است که شما براحتی ماه تولد پدر فرهیخته خانواده را با ماه تولد مادر فرهیخته تر را با هم جمع می‌کنید به عبارتی X+Y=Z در نتیجه ماه تولد نوزاد ماحصل جمع ماه پدر و مادر است!
البته از روابط ساده دیگر مانند تقسیم(X/Y=Z) و یا ضرب (X*Y=Z) هم می توان استفاده نمود.

۲) استفاده از رابطه فیثاغورث! به این صورت که ماه تولد پدر و مادر را هر کدام به توان دو رسانده و با هم جمع کرده و از آن رادیکال می گیریم. در نتیجه اگر با ماه تولد نوزاد یکی شد یک خانواده فیثاغورثی و فرهیخته داریم!

۳) ریاضیات بالاتر: در صورتی که موارد فوق مثمر ثمر نبود حتما ریاضیات جدید مانند انتگرال و معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی و … جواب می دهد. فکرش را بکنید رابطه تولد شما و همسر و فرزندتان بر اساس سری فوریه بدست بیاید یا از طریق معادله لاپلاس چه کلاسی به هم می‌زنید…!

تا جایی که ما خبر داریم بیشتر این قرتی بازی ها سر ماه تولد پیش می‌آید. در صورتی که روز تولد هم برای شما مهم است می توانید از موارد فوق به صورت ترکیبی(سنتی و جدید) استفاده نمایید تا به نتیجه مطلوب برسید.

ب) مشکل همزمانی روز تولد نوزاد و ازدواج پدر و مادر: برای حل این مشکل اصلا نیازی به هیچ رابطه خاص ریاضی نیست و براحتی هر چه تمام‌تر قابل حل است. کافی است والدین فرهیخته یکی دو ساعت قبل از تولد نوزاد طلاق گرفته و فورا دوباره ازدواج کنند، تا نه سیخ بسوزد نه کباب و نه نوزاد زبان بسته‌ آلاخون والاخون شود!

ثبت ديدگاه




عنوان