پاسخ قاطع تیم تدبیر به سؤال بی محتوا
بخند که خبرنگار هم بهت بخنده

فتنه

راه راه: ولی الله سیف در پاسخ به این سوال که «برخی شما را مقصر وضعیت موجود اقتصادی می دانند، آیا این دیدگاه را قبول دارید؟»، گفت: اگر قبول می‌داشتم باید اصلاح می‌کردم! (خنده)

در همین راستا؛
محمد جواد ظریف در پاسخ به سؤال «برخی شما را به خاطر عدم گرفتن تضمین از امریکا، مقصر وضعیت برجام میدانند، آیا این دیدگاه را قبول دارید؟»:
اگر قبول میداشتم الان دیگه از اروپایی‌ها تضمین میگرفتم! (قهقهه)

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سؤال: «برخی شما را مقصر تبلیغ واکسنی که همه جای دنیا ممنوع است میدانند، آیا این دیدگاه را قبول دارید؟»:
متأسفانه بله! جوّ رسانه‌ای دلواپس کشور اجازه نداد واردکننده‌ی واکسن باشیم، برای همین هم در عوض «بزرگترین وارد کننده خوروهای لوکس» با دلار جهانگیری شدیم…(لپ خبرنگار را می‌کشد و می‌گوید بی‌شعور! زنگ می‌زنی معذرت خواهی می‌کنی و صوتش رو هم پخش میکنی!)

آخوندی وزیر مسکن در پاسخ به سؤال: «برخی معتقدند که شما از اولش هم مخالف مسکن مهر بودید و به مجلس دروغ گفتید و الانم با وجود مشکل مسکن مردم گفتید که قیّم مردم نیستید، آیا این دیدگاه را قبول دارید؟»:
نخیرم! کدوم احمقی این سوال رو پرسیده؟! تو اگه یه جو عقل تو سرت داشتی الان مثل نماینده‌های مجلس بهت شام میدادم! (به بادیگارد میگوید نگهش دار و کتش را در آورده و خودش را گرم میکند!)

میرحسین موسوی در پاسخ به سؤال: «برخی شما را موافق خراب‌کاری‌های فتنه ۸۸ می‌دانند، آیا این دیدگاه را قبول دارید؟»:
خیلی هم عالی! بله که قبول دارم، بله که قبول دارم! اگر قبول نمی‌داشتم که باید علیه‌شان موضع‌گیری می‌کردم! (پیشنهاد می‌دهد حالا که عملا حصری در کار نیست در پارک محل قدم بزنند و بیشتر از اکثریت آرا برایش بگوید، و تأکید میکند شاید یک هات چاکلت هم به حساب من، زدیم!)

ثبت ديدگاه




عنوان