نامه یکی از مخاطبان برنامه نود به فردوسی پور
فقط برفک باید جای تو را بگیرد

راه راه: آقای فردوسی پور، سلام
از دیشب که فهمیدم برنامه نود تعطیل شده تا همین الآن که دارم صبحانه می‌خورم و خبر ورزشی رادیو را گوش می‌دهم، یک‌بند گریه کردم. حتی در خواب هم داشتم گریه می‌کردم. آنقدر گریه کردم تا صبح که بیدار شدم، تشکم خیس بود و بابایم فکر کرد دیشب در جایم باران باریده و یک پس‌گردنی مهمانم کرد. من توضیح دادم که گریه کرده‌ام و بابایم یک پس‌گردنی دیگر به من زد و گفت مرد گریه نمی‌کند. اما من می‌دانم که شما بعد از نیامدن پویول به برنامه‌تان گریه کردید.

عادل خان، شب‌هایی که نمی‌توانستم برنامه‌تان را ببینم، فردایش در موبایل پارسا که بدون اجازه می‌آورد مدرسه، قسمت‌های خنده دارش را می دیدم. راستش را بخواهید خیلی وقت‌ها من فقط سوتی‌های شما و مهمانانتان را در کانال گیزمیز دیدم و وقت نشد که بنشینم برنامه را ببینم.

آقا عادل، برنامه شما خیلی برنامه عالی و آموزنده‌ای بود. من بعد از دیدن برنامه شما یادگرفتم چطور مچ آقای مدیر را، در حالیکه انگشت سبابه دست چپش تا بند دوم داخل سوراخ دماغ سمت راستی‌اش بود، بگیرم و فیلمش را هی جلو عقب کنم. یا بین حمید و سیامک دو به هم زنی کنم و با پارسا بنشینیم و به دعوا کردنشان بخندیم.

من آرزو دارم مثل شما مجری شوم. چون فهمیده‌ام که لازم نیست مجری تلویزیون به دوربین نگاه کند و هرجا را که دلش خواست می تواند نگاه کند. حتی می‌تواند دائم سرش در تبلت باشد و بیست و سه دقیقه بین کاغذهای شلخته روی میز، دنبال قاتل بروسلی بگردد. پارسا می‌گوید اجرای شما خاص است. من هم می‌خواهم همینطور خاص، وسط برنامه با پشت صحنه صحبت کنم و بلند بلند بخندم. یا وسط حرف‌های کارشناس تلفنی، بازی لیورپول و وستهام یونایتد را تماشا کنم و آخرش هم اگر سوتی دادم، آخر سال کلیپ‌اش کنم. اصلاً خیلی حیف شد که برنامه شما تعطیل شد و ما امسال دیگر نمی‌توانیم بعد از اینکه از خانه تکانی شب عید خسته شدیم، بنشینیم و گلچین سوتی‌های شما در سال ۹۷ را تماشا کنیم. فقط اگر قرار شد دوباره نود را سرپا کنی، لطفاً جناب خان را دعوت نکن. آن را هر شب در خندوانه می‌بینیم.

حرف آخر اینکه من برای مثل شما شدن خیلی زحمت می‌کشم و کتک می‌خورم. مثلاً هربار که اتفاق جالبی می‌افتد و من می گویم اولالا، بابایم یک پس‌گردنی محکم به من می‌زند و می‌گوید مثل آدم حرف بزن بچه.

عادل خان، شک نکن که غیر از برفک سیاه و سفید، چیز دیگری شایستگی جایگزینی نود در جدول پخش شبکه سه را ندارد و من اگر رئیس شبکه سه بودم، دوشنبه‌ها ساعت ۱۱ شب، یک ساعت و نیم فقط برفک پخش می‌کردم. حتی از این خط‌های عمودی رنگی رنگی هم نه. چون برفک خیلی شبیه بازی فوتبال است.

مواظب خوبی‌ها و موهای فرفری‌ات باش

ثبت ديدگاه




عنوان