شکوفایی تقتصاد!

خرید و فروش سکه ممنوع

راه راه: درپی طرح تغییر تعطیلات و حذف تعطیلی سیزده بدر و ۲۹اسفند و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، بعضی اعتراض کردند که مجلس جای چسبیدن به تعطیلات تقویم، برود به مشکلات اقتصاد بچسبد. درحالی که ما اثبات میکنیم این طرح کاملاً اقتصادی است:

۲۹اسفند: عده ای تنبل گیر میدهند که این بیخ سال را بگذارید برای مردم بماند. حالا نمیشود این تهش را کار نکنیم؟ خیر! نمیشود. اگر این حرف را سال ۱۳۲۹ میزدند و سر کار نمیرفتند که الان نفت ملی نبود. چه بسا همین باعث شود خیلی چیزهای دیگر مثل دارو، مربا،دسته بیل، سیفون و… هم ملی شود کشور کاملا خودکفا شود.

۱۳فروردین: یک روز هشتاد میلیون میریزند طبیعت را لت و پار میکنند بعد اسمش را گذاشته اند روز طبیعت. بیشتر به قیافهاش میخورد سالروز حمله مغول باشد. طبق آمار، نصف خودکشی های کشور هم علتش غروب سیزده بدر است. اصلا از من میپرسید همین نحسی سیزده گردن اقتصاد مارا گرفته. از بس هزینه ی خاموش کردن آتش و جمعآوری زباله به کشور تحمیل میکند. همان بهتر که حذفش کنیم.اسمش را هم بگذاریم سیزده بدرک. یعنی بدرک که روز طبیعت است؛ من میخواهم کار کنم.

تعطیلی شنبه: این یکی که کاملا مشخص است و فکر میکنم همه ملت هم با آن موافق باشند. اصلا مگر کسی صبح شنبه حال کار کردن دارد؟ از همان قدیم خر بوده تا به امروز. خب چرا ما ازین خر شیطان پیاده نشویم؟ هان!؟

ثبت ديدگاه




عنوان