ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان
چند تبصره به یک ماده

تبصره به یک ماده

راه راه: از تاریخ ابلاغ این قانون، به کار گیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه، بازنشست یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه های اجرایی موضوع این قانون و هرقانون دیگری، ممنوع و ان‏قُلت هم نیارید.

تبصره۱:
دستگاه های موضوع این قانون در صورت لزوم می توانند از خدمات بازنشستگان متخصص با مدرک تحصیلی کارشناسی خمیازه کشیدن حین انجام امور، «ها»کردن خودکارهای پُری که نمی‏ نویسند و… حتی کارشناسی رشته های مرتبط با اداره مربوطه! به صورت پاره وقت و ساعتی استفاده کنند. حداکثر ساعت مجاز برای استفاده از بازنشستگان تا ساعت یازده صبح است تا بتوانند خواب قیلوله خوبی را داشته باشند و قند خونشان بالا پایین نشود.
تبصره۲:
دستگاه های مشمول مکلفند ظرف مدت ششصد وشصت و شش روز بعد از تاریخ ابلاغ این قانون، آن دسته از افرادی که سن شان تا موعد مقرر به شصت و شش سال می رسد را نگه دارند و بعد از صرف چای ذغالی‌ زیر باد کولر یا در دمای ده درجه ای پاییز عذرشان را بخواهند تا مبادا سکته ای چیزی نزنند، البته فقط سکته اش قدری مهم است، چیزی زدنشان به دستگاه های مشمول ربطی ندارد.
تبصره ۳:
دستگاه ها موظف اند، طبق بند (پ)ماده فُلان، افرادی که فرزندان یا نوه بالای بیست سال سن دارند می توانند راه جدشان را ادامه دهند.
تبصره۴
طبق اصلی که فقط خودمان شماره‏اش را میدانیم، سرپرست نهاد ریاست جمهوری، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری، اپراتور صف سرویس بهداشتی دفتر ریاست جمهوری بعد از بازنشستگی نیز میتوانند به کار خود ادامه دهند. تامام. بحث هم نکنید.

ثبت ديدگاه




عنوان