همکاری Marvel و D.C برای نجات کالیفرنیا!
Avengers 4 fire in California

آتش در کالیفرنیا

راه راه: دیگه کار از Rock و Arnold و حتی Rocky و شاگرداش و بقیه‌ پلیس‌های سیکس پک و بَر بازو خَفَن امریکایی گذشته. یکی باید از S.H.I.E.L.D یا Avengers درخواست کمک کنه. ولی تماس با این سازمان‌ها که به این راحتی‌ها نیست.
به نظرم اول باید بفهمیم Black widow داره کجا جاسوسی میکنه و بعد بتونیم پیداش کنیم، اونم Captain America رو برامون پیدا میکنه تا اونم بقیه Avengers رو جمع کنه. اون‌وقت با یه بی‌سیم پلیس Batman هم خبردار میشه و با Superman و بقیه‌ی برو بچ میان و اون‌وقت تیم نجات مخلوط Marvel و D.C قبل از هر کاری Scarlet Witch و Vision رو برای مهار شعله‌های آتیش میفرستن، هرچند برای نجات خونه ی بازیگر فیلم ۳۰۰ دیر شده. و بعد چند تا ظرف گنده رو که با پول Batman و Ironman خریدن و با کمک Aquaman از آب دریا پرش کردن و Superman و چندتا از لباس‌های Ironman و War Machine رسوندن نزدیک جنگل رو میدن دست Antman که Falcon مثل فیلم Civil war بهش زنگ زده و اونم مثل رکورد آخریش ۲۷ متری میشه و اون‌وقت راحت میتونه آب رو بریزه اونجایی که میسوزه و آتیش جنگل رو خاموش کنه و D.r Strang هم با دریچه‌هایی که وا میکنه به Flash و سه تا Spiderman کمک میکنه تا آتیش‌های کوچیکی که به جا میمونه رو هم خاموش کنن.
البته باید مراقب باشن که Halk و Thor رو نیارن تا با دعواهای بچه گانه، خرابی بشتری درست نکنن!
برای هزینه‌های تعمیرات و بازسازی جنگل هم میتونن از Blackpanter که احتمالا به خاطر دوری Vocanda از امریکا به عملیات نجات نمیرسه، کمک بگیرن و بعد هم میتونن با خیال آسوده، با طناب Wonder woman از همه‌ی مردم اعتراف بگیرین و مقصر اصلی رو پیدا کنن و چون احتمالا از کله‌گنده‌هاست و قانون نمیتونه مجازاتش کنه از Arrow بخوایم که یه گوشمالی حسابی بهش بده تا دیگه جرأت نکنه مرگ بر روسیه و مرگ بر ایران و حزب الله بگه و پرچم کشورها رو لگد کنه تا مثل الان مرگ خواستن‌هاش کمونه کنه و برای هموطناش عذاب به بار بیاره.
البته بین خودمون باشه من فکر میکنم این کمونه کردن مرگ بر این و اون گفتن‌ها همش زیر سر این Magnito بی همه چیزه که میخواد Proposer X رو مجبور کنه Deadpool رو بیاره تو فیلم X-men واقعی؛ ولی کور خونده!

يك ديدگاه

  1. چریک ۱۳۹۷-۰۸-۲۹ در ۱۱:۴۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    Dr. Strange
    Hulk
    Black Panther
    Wakanda
    Magneto
    Professor X
    ———————————
    نمره تون ۱۴

ثبت ديدگاه




عنوان