آرامش با طعم گل گاوزبان
مارکو غلط می‏کند با آمریکا

تمدد اعصاب با جوشانده

راه راه: اخیرا در خبرها خواندیم که آمریکا یک شرکت صادر کننده ی داروهای گیاهی را هم در لیست تحریم های هوشمندانه اش قرار داده.
در این مطلب گزارش محرمانه ای را که باعث اعمال این تحریم شده افشا می کنیم:

از: یک مقام آگاه دلسوز
به: چند مقام نا آگاه دل نسوز

ایرانی ها فناوری دارند که به آن طب گیاهی می گویند و در تمام این سال ها با همین فناوری هم خودشان دوام آورده اند و هم باقی کشور ها را مقاوم کرده اند. در ادامه چند مصداق این فناوری را ذکر می کنم، بلکه بالاخره بعد از چهل سال کمر ایران را بشکنیم.

عرق نعناع: این دارو برای ۹۹ درصد بیماری ها در ایران توسط پزشکان حاذق خانواده یعنی مادربزرگ هایشان تجویز میشود و قابلیت درمان سرماخوردگی تا سرطان خون را دارد. بد مصب خیلی هم تلخ است و اصلا شبیه آن عرق هایی که ما میشناسیم نیست.

گل گاوزبان: شما یک آدمی را در نظر بگیرید که چکش برگشت می خورد، با ماشین تصادف می کند، پولش را می دزدند، از ۱۰ نفر کتک می خورد، تیم فوتبالش می بازد ولی آخر شب با خوردن یک لیوان گل گاو زبان آرامش پیدا می کند و می نشیند خندوانه می بیند؛ خب این آدم را می شود با تحریم ترساند؟

زعفران: شما همان آدم با ویژگی های قبلی را در نظر بگیرید، بلکه کمی گرفتارتر، بعد به همان آدم یک چایی زعفران بدهید، تا صبح می خندد و عین خیالش هم نیست که فردا مامور با حکم جلب می آید در خانه اش. ناموسا این فرد را می شود با تحریم ترساند؟

سیر: سیر را خاصیت فراوان است و درمان ریزش مو می کند. بعد شما تصور کنید از همین سیر شامپو درست می کنند و می مالند به سرشان. خود سیر حتی در رویایش هم نمی دید یک روز از او شامپو درست کنند.

حالا به نظر شما مردمی را که چنین فناوری هایی برای مقابله با مشکلات زندگی دارند یک تحریم فکستنی از پا در می آورد. باید شرکت های فرآوری و صادرات این داروهای قوی را تحریم کرد بلکه تازه تحریم ها اثر کنند.
خواهشمند است اقدامات لازم را مبذول بفرمایید

ثبت ديدگاه




عنوان