کت و شلوار نوستالژیک آقای مسئول بر تن المپیکی ها!
کیپ کالم «ما خوش سلیقه‌ایم»

هنوز مردم کشور از شوک عرق گیر ببخشید پیرهن تیم ملی فوتبال بیرون نیامده بودند، و جوهر طنز نویسان خشک نشده بود و هشتگ های عرق گیر ببخشید پیراهن تیم ملی فوتبال در شبکه های اجتماعی رد و بدل می شد که مسولان کمیته ملی المپیک با رونمایی از لباس کاروان اعزامی به المپیک ریو تبحر شان در بد سلیقه گی را به رخ همه گان کشیدند.

اقدامی که چند پیام مستتر شاید هم برجسته را همراه خود داشت.
الان که نگاه می کنم از این برجسته تر نمی شد پیامی را منتقل کرد و به همه اعم از مردم و منتقدین و رسانه ها گفت هر چقدر هم که شما انتقاد کنید ما کار خودمان را می کنیم که اگر غیر از این بود با آن حجم گسترده انتقادی که از عرق گیر ببخشید پیراهن تیم ملی فوتبال شد، در طراحی لباس المپیکی ها یک اپسیلون سلیقه مصرف می کردند، اما این کار را که نکردند هیچ با زبان چینی سلیس گفتند ما طرحی که دوست داریم را انتخاب می کنیم شما هم برید جک تان را بسازید!
اما از همه این ها که بگذریم یک سوال مهم به ذهن مان خطور می کند که “آخه چرا این طرح لامصبا “؟
و از آنجایی که احتمالا کسی پاسخ مان را نخواهد داد خودمان به دنبال جواب احتمالی می رویم!
محتمل ترین گزینه “حس نوستالوژی ” است یعنی مسئول محترم کمیته المپیک به خاطر شباهتی که این طرح به کت و شلوار دامادی اش داشته آن را انتخاب کرده تا خاطرات شب دامادی اش را در آوردگاه المپیک زنده کند! هرچند بعید به نظر می رسد عروسی پیدا شود که به دامادی با این ترکیب لباس بله بگوید!
اما با وجود این که مسولین محترم نشان داده اند به انتقادات و پیشنهاداد ما توجهی نشان نمی دهند به خاطر اخلاق ورزش کاری مان هم که شده پیشنهادی را به این عزیزان ارائه می دهیم تا از میزان انتقاد ها کاسته شود. بلاخره هر چقدر انتقاد کمتر باشد دایورت کردنش راحت تر است.
پیشنهاد ما چیزی نیست جز پشت نویسی البسه کاروان اعزامی با عباراتی همچون
برای مراسم افتتاحیه:
Keep calm man palange joybaram,tala to moshtame
لباس مسابقه:
Keep calm migam bache ha berizan to peyget haaa
لباس مراسم اختتامیه
:Keep calm doroste bakhtam ama chizi az arzesh ham kam nashod

يك ديدگاه

  1. خاله جان ۱۳۹۵-۰۵-۰۵ در ۴:۵۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    و روز رونمایی از این لباسای فاجعه باید اینطور پشت نویسیشون میکردن : آرام باشید درسته که بی سلیقه ام و پول بیت المالو ریختم دور اما عوضش پشتم گرمه به حمایت مسولین

ثبت ديدگاه




عنوان