هر چه سریع تر به این کمپین بپیوندید
از مردان با حجاب تا مردان باردار!

به این کمپین بپیوندید:
از مردان با حجاب تا مردان باردار!

مسیح‌ علی‌نژاد، خبرنگار خارج نشین، اخیرا کمپینی به نام #مردان_باحجاب راه انداخته است. او که گویا در زمان حضورش در ایران بر اثر حجاب، سختی زیادی کشیده است و همیشه خاطرات روسری سر کردنش در ایران را به خوفناکی صحنه‌های فیلم جن‌گیر توصیف می‌کند، حالا با راه اندازی کمپین مردان با حجاب، قصد دارد که انتقام خود را از مردان بی‌حجاب بگیرد! البته باید اعتراف کنم که خود بنده فکر نمی‌کردم که هیچ مردی داوطلب پیوستن به این کمپین باشد ولی زهی خیال باطل که مردان عاشق دموکراسی و برابری حاضر شدند روسری‌های گُل‌گُلی زیبایی بر سر کنند و عکسشان را برای علی‌نژاد بفرستند.

با توجه به وجود چنین مردهای پای کاری ، احتمالا انتظار میرود برای اینکه علی‌نژاد بتواند پروژه‌ی انتقام خود را تکمیل کند، اقدام به راه اندازی کمپین‌های زیر نیز بکند.

کمپین #مردان_عشوه‌گر:
یکی از دلایلی که باعث می‌شود مردان گستاخ خود را با زنان برابر ندانند، صدای نازک خانم‌ها و عشوه‌گری آن‌ها می‌باشد. حتما در کودکی این ضرب‌المثل رقت انگیز را بسیار شنیده‌اید: “پسرا شیرن مثل شمشیرن، دخترا بادکنکن، دست بزنی میترکن[۱]”؛ واقعا ناراحت کننده‌ است که زنان مظلوم ما تُن صدای نازکی داشته باشند اما مردها در اقدامی از پیش هماهنگ شده با صدای کلفت‌تری صحبت کنند. بنابراین علی‌نژاد می‌تواند از مردها بخواهد در حالی که همان روسری‌ها را بر سر دارند، یک کلیپ بسازند و در آن صدای خود را نازک کنند و با عشوه‌گری صحبت کنند تا مرهمی باشد بر زخم‌های سی و چند ساله‌ی او. [۲] او حتی می‌تواند برای بهترین کلیپ جایزه نیز تعیین کند و مثلا برای استعمال برق‌لاک، رژ لب، ریمل و … ۲۰ امتیاز و برای اپیلاسیون فول‌بادی ۵۰ امتیاز مثبت در نظر بگیرد.

کمپین #مردان_باردار:
اگر حجاب زنان باعث می‌شود که علی‌نژاد احساس سرخوردگی کند، مطمئنا بارداری و وضع حمل باید بیشتر از حجاب به روحیه‌ی او ضربه بزند. احتمالا درد زایمان زنان در حالی که مردان بِر‌‌وبِر در حال تماشای آنها هستند و دارند از اول تا آخر بیمارستان را مُشتُلق می‌دهند، زخمی چندین ساله بر پیکره‌ی علی‌نژاد باشد.[۳] او می‌تواند از مردان درخواست‌کند که یک ملحفه را گوله کنند و در زیر لباسشان جاساز کنند و در حالی که یک بسته تمبر هندی و یا لواشک[۴] در دست دارند، از خود عکس بگیرند و بفرستند.
به هر حال ما فقط امیدواریم که پیشنهادهای آتی علی‌نژاد، خارج از توان فیزیولوژیکی این مردان با حجاب نباشد تا خدای نکرده این دوستان دچار زحمت‌های شدیدتر نشوند.

[۱] فمنیسم: از مبانی فکری تا خالکوبی‌های خفن؛ علیدوستی، ترانه؛ صفحه‌ی ۶۰
[۲] قبل از انقلاب، مردها انقدرها هم کلفت و نخراشیده صحبت نمیکردند.
[۳] البته به نظر می‌رسد که پدیده‌ی زایمان مردان، قبل و بعد از همه‌ی انقلاب‌های جهان منتفی بوده است!
[۴] ویار در دوران بارداری؛ ویلیام، جان؛ انتشارات آکسفورد؛ صفحه‌ی ۷۷

۳ Comments

  1. Arezo ۱۳۹۵-۰۵-۱۴ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    چه نامربوط والکی مقاله نوشتی. در حال سوختنی فکر کنم.

    • محمدرضا شهبازی ۱۳۹۵-۰۵-۱۶ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ- پاسخ دادن

      بله
      مراحل ثبت نام را طی کنید

  2. مریم ۱۳۹۵-۰۵-۱۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    مجبور نبودی مقاله بنویسی بی مزه!!!

ثبت ديدگاه




عنوان