راز آتش سوزی کالیفرنیا فاش شد
فناوری F.B.B

راز آتش سوزی

راه راه: هم میهنان عزیز! هم اکنون با شما هستیم با برنامه «به سوی آزادی از سمت پیروزی». در این لحظه با یکی از بهترین کارشناسان هواشناسی که متاسفانه هم اکنون در زندان‌های مخوف رژیم به سر می‌برند تماس تصویری برقرار کردیم تا معضلات آب و هوایی و همین طور آتش سوزی اخیر در کالیفرنیای امریکا رو با هم بررسی کنیم: درود بر تو آقای دکتر صنعتیان!
– درود و صد بدرود بر خودت و جد و آبادت آقای پروفسور سنتیان!
– سپاس فراوان از اینکه دعوت ما رو پذیرفتید. خب آقای دکتر بفرمائید نظرتون در مورد آتش سوزی کالیفرنیا چیست؟
– کار سپاهه!
– اون رو که همه میدونن دکتر. بفرمائید چطور و چرا؟
– خب دلیلش بسیار روشنه. ببینید چند وقت پیش سپاه به دروغ اعلام کرد تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی رو با استفاده از توان مهندسان داخلی به غنیمت گرفته و حتی چند ماکت کاغذی رو هم نشون داد درسته؟
– بله درسته! حتی آقای مهندس ساقی هم اعلام کرده این ماکت کاغذی رو هم مثل خیلی چیزای دیگه روسیه برای سپاه ساخته بوده و اینها دروغ رژیم هست.
– دقیقا. خب برای اینکه حواس‌ها رو از این افشاگری‌های ما پرت کنن، با تکنولوژی بسیار پیشرفته و ناشناخته B.B.F آتش سوزی جنگل‌های کالیفرنیا رو به راه انداختند!
– واوو آقای دکتر! شما قبلا در مورد این تکنولوژی چیزی نگفته بودین؟
– الان توپ توپم می‌خوام بگم!
– بگو که ما و هموطنان بی‌صبرانه منتظریم!
– خب این تکنولوژی بسیار پیچیده‌ست. ببینید این تکنولوژی همون‌طور که از اسمش پیداست مخفف «بزن بری فضا» هست. بر اساس اخبار موثقی که از جلسات سری سران رژیم به من رسیده، سپاه یکی از افرادی که مثل ما اهل رفتن به فضا هست رو اجیر کرده تا در جنگل‌های کالیفرنیا فضانوردی کنه و باقی‌مانده این فضانوردی رو در میان بوته‌های خشک و قابل اشتعال رها کنه و همین امر باعث به راه افتادن این آتش سوزی گسترده شده.
– وای دکتر! تو چیکار کردی؟ تو مسلمونی؟ نیستی بخدا نیستی!
– ممنونم پورفسور. قابلی نداشت.
– خب هموطنان عزیز تا افشاگری دیگر بدود، ببخشید بدرود!

ثبت ديدگاه




عنوان