کنترل خشم خود را در 6 مرحله درمان کنید
فروبردگی خشمی یا خشم فروبردگی

کنتر خشم

راه راه: امروز می خواهم راجع به روش هاى کنترل خشم صحبت کنم. ما باید یاد بگیریم در عین کنترل خشم، به حق خودمان برسیم. اگر تشخیص میدهید که جاى شما در این کلاس نیست، همین الان بروید بیرون.

خب روش اول:

زیرلب تا ١٠ بشمرید. اهمیت این روش در به آرامش رسیدن نیست، بلکه در این روش باید لب هاى شما حتما تکان بخورد. در این لحظه طرف مقابل فکر میکند زیر لب فحش میدهید و در عین آرامش شما، دعوا شروع میشود. از اینجا به بعد انتخاب روش کنترل خشم بر عهده ى خودتان است، لگد یا فحش.

روش دوم:

خشم انسان همیشه پس از دعوا بلافاصله فروکش نمیکند. بنابراین با آرامش اینستاگرام خود را باز کنید و فحشهایى که در محل نداده اید را به صورت فلسفى و حق به جانب منتشر کنید. فحش هایى که داده اید را هم به دیگران نسبت بدهید. مشاهده میکنید که فالوئر هاى شما با محبت تمام به دعوا ادامه میدهند.

روش سوم:

اگر محل دعوا در خانه اى مسکونى بود، شیر گاز را باز بگذارید و از منزل خارج شوید. یادتان نرود هیچ چیز در دنیا مهمتر از فروکش کردن عصبانیت شما نیست.

روش چهارم:

زمانی که احساس کردید ممکن است عصبانی شوید، یک کف گرگى حواله ى طرف مقابل کنید و فریاد بزنید: مشت اول هزاااار! این تخلیه ى عصبانیت اولیه، مانع از خشونت هاى بعدى و وحشتناک تر شما میشود. هیچ وقت انتهای خشم خودتان را دست کم نگیرید و سریعا عصبانیت خودتان را خالى کنید.

روش پنجم:

روزى پنج هزارتومان پس انداز کنید. چرا؟ متاسفانه مردم هنوز فرهنگ و اهمیت کنترل خشم را درک نکرده اند. شکایت میکنند و آنوقت شما مجبور هستید هزینه اش را پرداخت کنید. اما حتى اگر روش های کنترل خشم شما باعث حبس شد، ناراحت نباشید. از این فرصت استفاده کنید و روش هاى نوین کنترل خشم را از هم سلولى هاى خود یاد بگیرید.

و اما روش ششم…

+ چیکار میکنید باز!؟ وقت هواخوری تمومه، برید تو سلول هاتون. ببینم تو یکبار دیگه داری سخنرانی میکنی، میری انفرادی!

– نه، نه! هنوز راجع به مفقودی تکه هاى خاشقچى صحبت نکردیم، مهمترین روش کنترل خشم باقى نذاشتن مدارکه! ولم کن، نمیااااااام.

ثبت ديدگاه




عنوان