نظریه… فِرت!

جنبش

راه راه: با توجه به استعمال گسترده نام اینجنابان برای عده‌ای معلوم‌الحال که با اکثریت قاطع آرا برنده انتخابات بودند، متن پیش‌رو جهت اعلام برائت تیره جلبک‌‌ها از این افراد تنظیم شده است. لازم به ذکر است حداقل خواسته ما استفاده از آن یکی اسممان -گاوآب- که بیشتر به سکناتشان می‌خورد، می‌باشد.

ما جلبک‌ها که غالبا قشر تحصیل‌کرده گیاهان دریایی را تشکیل میدهیم از منسوب شدن به مشتی بی‌سواد لمپن که معلوم است ریاضی اول دبستانشان را با وضعیت نیاز به تلاش بیشتر گذرانده‌اند، برائت می‌جوییم. حتی پلانکتون‌ها و آمیب‌ها که چوب‌خط تک‌ماده جفت‌ماده‌هایشان پر است هم می‌دانند که ۲۴ از ۱۳ بیشتر است. آنوقت همین‌هایی که خودشان را قاطی ما می‌کنند، نه تنها این را نمی‌دانند، بلکه برای اثبات ادعایشان، سطل آشغال هم آتش می‌زنند. درحالیکه تا الان حتی یک مورد سطل آشغال سوزی هم در اینجا گزارش نشده است، البته اینکه در آب سطل‌ها آتش نمی‌گیرند هم بی‌تأثیر نیست.

ما به نمایندگی از جامعه گیاهان دریایی، اعلام می‌داریم که با ۴% رأی، پشکل هم به آدم نمی‌دهند، چه برسد به ریاست جمهوری. آی جلبک‌نماها، یا به عبارت دیگر آی گاوآب‌نماها، این ۴% با تلورانسش نهایتا بشود ۵%، برو ببینم چه غلطی می‌خواهی بخوری!

درحالی‌که تمام امید گیاهان دریایی و آبزیان به نظریه داروین بود، بلکه ما را هم قاطی آدمیزاد حساب کنند، همین شما جلبک‌نماها با علم کردن نظریه داماد لرستان، نظریه‌ای با آن قدمت تاریخی را به حاشیه راندید. شرم بر شما که خود را جلبک می‌نامید ولی بویی از جلبکیت نبرده‌اید و منافع شخصی خود را بر منافع دریایی ارجح می‌دانید.

به امید روزی که همه مردم بدانند، هر سبزی جلبک نیست و هر جلبکی قهوه‏‌ای نیست و این قهوه‌‏ای اون جلبک نیست و هر جلبکی مثل این قهوه‌‏ای نیست و…

این متن به درخواست جلبک‌های سبز، جلبک صخره، جلبک قرمز و بخش اعظم جلبک‌های قهوه‌ای نگارش شده تا برائت این جمع از جلبک‌نماهای برنده قطعی انتخابات، به سمع و نظر مردم شریف ایران برسد.

ثبت ديدگاه




عنوان