پشت خونه ی هاجر به ما ربطی ندارد
تکرار غافلگیری

هواشناسی

راه راه: عصر امروز باران شدید و آب گرفتگی معابر در شمال کشور برای سیصدوشصت‌وپنجمین بار در سال اخیر، مسئولان استانی را غافلگیر کرد.

به گزارش سازمان هوانشناسی، باران امروز در شمال کشور از خط کش های آنها سرریز کرده و بنابراین احتمالا مقدار بارش در روزهای اخیر ۲۸۶.۵ میلی متر بیش از بارش سالانه ی سال پیش خواهد بود.

دبیر ستاد مدیریت همیشه بحرانِ استان گیلان گفت: پیش از شروع نم نم باران، همه ی بخش های اجرایی، غیر اجرایی و حتی بازنشسته های شهرداری به جلسه ی مدیریت بحران فراخوانده‌شده و کلا در جلسه هستند.

«آرامش» در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه: اگر تمام مسئولین و کارکنان اجرایی از صبح امروز در جلسه هستند، پس چه کسی در حال ساماندهی آب گرفتگی معابر و آب های سطحی ست؟! گفت: این حجم از بارش ما را غافلگیر کرد، اما در حال تدبیر برای جلوگیری از غافلگیری در سالهای بعد هستیم.

بنابر این از مردم شریف استان انتظار میرود که با هدایت آب ها به آب راه ها، معابر و خیابان ها را باز کنند. چرا که از قدیم گفته اند باران می آید جر جر، پشت خانه ی هاجر و این یک مسئله ی شخصی است.

دکتر آرامش در پاسخ به سوال بعدی که پرسیده شده بود: با این مقدار افزایش بارش سالانه چرا هنوز کشور دچار خشکسالی ست؟ و ساماندهی آبهای سطحی و مدیریت و تبدیل آنها به ذخایر زیر زمینی بر عهده ی چه کسی ست؟ افزودند :سوال بعدی؟

ثبت ديدگاه




عنوان