زمان، مکان و روش‌های نوین براندازی در نُه قدم
چاقوکشی در ۴٠ سالگى رژیم

رژیم چنج

راه راه: ما همیشه در انتظار ۴۰ سالگی حکومت بودیم تا در سن پختگی کارشان را تمام کنیم، نه زودتر و نه دیرتر. استثنائا این دفعه کار خودمان بوده است. در ادامه تاثیر همراهى و اقدام شما در هر زمان و فعالیتى را اعلام میکنیم.

١- تمام شمع های ۰ و ۴ موجود در فروشگاه های کشور را خریداری کنید. نباید اجازه بدهیم اینها شمع ۴۰ سالگی‌شان را فوت کنند.

۲-دفاع شخصى بیاموزید: هدف ما صلح، آرامش و محبت است. اما برای مراقبت از خود به لینکى که قرار داده ایم مراجعه کنید و ساخت گیوتین را یاد بگیرید.

۳-درب یخچال را کمتر باز کنید: اگر هوا گرم باشد، حکومت نمیتواند مردم را مجبور به پوشیدن شال، دستکش، چکمه تا زانو و پالتو تا کف پا بکند. اجازه ندهید حتی ذره ای سرما از خانه ی شما خارج بشود و مبارزه به تعویق بیفتد.

۴-در جنگل آتش روشن کنید: شما با سوزاندن اکسیژن هوا میتوانید از سهم اکسیژن عوامل حکومت را کم کنید و هوا نیز در جهت اهداف ما گرم تر میشود.

۵- ناامید نشوید: اگر مردم در گرمای ۵۰ درجه همچنان لباس های مناسب پوشیدند. ویدیویی تهیه کنید که در آن به شما اجازه ی لباس نپوشیدن و برداشتن روسری نمیدهند. صدای مردمی باشید که رژیم لباس را با نخ و سوزن به آنها دوخته است.

۶- زمان اعتراضات را درست انتخاب کنید: صبحها مردم یا سرکار هستند یا درس  میخوانند. ظهرها مردم یا استراحت میکنند یا تکرار یوسف پیامبر را می بینند. شبها مردم یا خواب هستند یا مهمانى رفته‌اند یا تکرار مختارنامه را مىبینند. سعى کنید در زمان پیام هاى بازرگانى مردم را براى اعتراضات همراه کنید.

۷-در خیابان ها جفت راهنما بزنید: با این اقدام شجاعانه ى شما، هواپیماهاى حامل سربازان و ادوات جنگى ما میتوانند خیابان را تشخیص بدهند و بر روى مردم بى گناه فرود نیایند. به شما اطمینان میدهیم به محض مشاهده ى محلى عارى از جفت راهنما، به شما ملحق میشویم و سرنگونى آغاز مى شود.

۸- شب ها با چراغ روشن بخوابید. باید بدانند که ما همیشه بیدار هستیم.

۹- با چاقو یک خط روى صورتتان بیندازید، حکومت باید آن روى دیوانه ى ما را ببیند.

ثبت ديدگاه




عنوان