گزارش خبری
اجل است دیگر!

آتش در کالیفرنیا

راه راه: در پی اعلام پی‌در‌پیِ اتفاقات ناگوار اعم از زلزله، سیل، آتش سوزی مدارس، ریزش ساختمان‌ها و معادن، سقوط هوپیماها و تصادفات و واژگونی وسائل نقلیه، برآن شدیم تا علت اساسی این حوادث را جویا شویم.

یکی از مطلعین ماجرا که نامشان را نمی بریم اعلام کرد از دلیل اساسی همه این وقایع مطلع است؛ مثلا زلزله و سیل که کار خداست، با به‌سازی خانه‌ها و معابر و … که نباید در خلقتش دخالت کرد!

آتش‌سوزی هم که اکثرا در مدارس ابتدایی رخ می دهد، شما بجای بخاری نفتی و علاءالدین، شوفاژ آخرین سیستم نصب کن، گودزیلاهای دهه هشتاد و نودی آخرش یک سوراخی پیدا می‏کنند دست بکنند داخلش و خودشان را ناقص کنند!

ریزش‌ها هم که گفتن ندارد دیگر! کاملا واضح و مبرهن است که کار، کارِ خودشان است! اصلا این کارها را می‏کنند تا توطئه استخر فرح یادمان برود!

در مورد هواپیماها هم که باید رفت یقه سازندگان پدرسوخته‌اشان را گرفت! معلوم نیست چی ساخته‏‌اند که ۵۰ سال عمر مفید ندارد و زرتی با ترکیدن موتور یا یک نقص فنی ناقابل سقوط می‏کند!

و اما تصادفات جاده‌‏ای! بابا اَجل است دیگر، خبر نمی‏‌کند که! یکهو وسط جاده می‏‌آید خِرِ آدم را می‏گیرد و با خودش می برد! شما می توانی به ملک‌الموت بگویی وسط جاده و پشت رُل که وقت جان دادن نیست؟ نمی‏شود که! حالا هی یک عده دنبال مقصرند و تقصیرها را می‏‌اندازند گردن خودروی بی‏‌کیفیت و جاده فرسوده و بدهی دولت به ناوگان حمل و نقل عمومی و… ما که گردنمان را تبر هم نمی زند ولی این‌ رسمش نیست آقا!

ثبت ديدگاه




عنوان