توئیزر
«عُمرسعد» زمانه‌ات را بشناس!

پالرمو

راه راه: شاهدان چهل ساله
روزنامه های مهم آمریکا از جمله نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و واشنگتن پست امسال هم مانند چهل سال گذشته، گزارش هایی تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، هنری، کشاورزی درباره حوادث ۲۲ بهمن ایران منتشر کرده اند. در این گزارش ها تصریح کرده‌اند که شاه ایران همین هفته بعد و پس از درمان، به ایران بازمی گردد و همه اینها درخت هستند. این روزنامه‌ها به نقل از شاهدان عینی که همگی قسم خورده‌اند همزمان در راهپیمایی هزارشهر ایران شرکت داشته‌اند، نوشتند: تمام خیابان ها و کوچه‌ها، حتی پس‌کوچه‌ها توسط عوامل امنیتی حکومت ایران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج، کارمندان، کارگران، کسبه، بازاریان، دانشگاهیان، پزشکان، مهندسان، دانشمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان طرفدارحکومت، درختکاری شده و غرفه‌های ساندیس و کیک با آخرین فناوری‌های روز دنیا استتار شده بودند تا از دید دوربین‌های خبرنگاران مخفی بمانند.
خبرنگاران و شاهدان عینی این روزنامه‌ها ماجراهای وحشتناکی از برخورد خود با درختان تعبیه شده در خیابانها تعریف میکنند، حتی!

ترتیب اثر
نبیره‌ی بختیار در دیدار با ندیده‌ی کارتر، فرودگاه‌های ایران را بسته اعلام کرد و افزود. در این دیدار که پشت درهای بسته انجام شد، موشه مک بختیار معروف به جو، اعلام کرد که مرغ طوفان است و به هیچ عنوان اجازه نخواهدداد آقای خمینی یا شخص دیگری به ایران آمده و جای اورا بگیرد. وی همچنین از همراهی کامل ارتش و مردم با خود خبرداده و اضافه کرد: هریک از پارسیان خارج از کشور، از سلطنت‌طلبان و ملی – مذهبی‌ها تا مجاهدین و معاندین و غیره‌ها که طرح یا پیشنهادی برای نخست وزیر ایران دارند می توانند آن را به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، ساختمان تولید، گروه کودک و نوجوان شبکه دو ارسال کنند تا در نوبت پخش قرارگیرد. جو تأکید کرد که حتماً اسم و فامیل واقعی خود را – اگر دارید – روی نقاشی‌های ارسالی بنویسید و به نقاشی‌هایی که نام ساقی و شماره تماس فوری وی روی آن نوشته نشده باشد، ترتیب اثرداده نخواهدشد.

اف ی تی اف

تدبیروامید
هم سرمایه‌گذاری اروپایی را میگیریم و هم سایه جنگ از مزارع و دام‌ها و ویلاهایمان دور میشود. یک مقام آگاه در این دولت و همین مجلس، در پاسخ به خبرنگار ما که پرسید بعد از چهل سال بدعهدی و دروغ و توطئه و جنگ و برجام، چرا باید دوباره به اروپاییها اعتماد کنیم و FATF را امضاء کنیم؟ گفت: اینکه معلومه! اولش با دنیا گفتگو می کنیم و دنیا میگوید اینها چه آدم‌های نایس و دیپلماتی هستند. بعد، هرپیشنهاد بیشرمانه‌ای که دادند – حتی نفت دربرابرغذا – را میپذیریم و پس از خرید سوغاتی به مقدار لازم به کشور عزیزمان بازمیگردیم و هم، اینجا که آمدیم، با رهبری و مردم چانه میزنیم تا یا امان‌نامه آنها را بپذیرند و یا به خاطر گرانی گوشت و مرغ و برنج و میوه و اینها، بی‌خیال مقاومت شوند. این مقام آگاه که روابط نزدیکی دارد تأکید که عمرسعد هم به همین روش توانست هم حکومت ری را تصاحب کند و هم ضمن رفع سایه جنگ از سر باغات خودش، دستش را به خون فرزند پیامبر آلوده نکند!
وی، عمرسعد را نمونه یک سیاستمدار پیروز و موفق دانست و از شمر و خولی و حرمله تشکر کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان