در حاشیه رواج مانتوی کیپ کالم
پیشنهادهایی برای ملکه های واقعی!

اگر در این گرمای جان فرسای تابستان، دقایقی به کولر بی زور خانه تان استراحت بدهید و سری به بیرون از منزل بزنید، ملکه هایی را در طرح ها و رنگ های مختلف سفید و مشکی و صورتی و … خواهید دید.
البته رنگ مهم نیست. ملکه شدن مهم است! راهکار های زیر برای ملکه هایی است که میخواهند واقعی تر به نظر بیایند!
۱- برای پرداخت قبوض در صف عابر بانک نایستید. چون هیچ ملکه ای خودش قبضش را پرداخت نمی کند! اگر خدمتکار ندارید، لااقل آخر شب ها قبض پرداخت کنید و یا پول بگیرید.
۲- جوراب بپوشید. برای اینکه واقعی تر باشید و با صلابت دیده شوید، حتی الامکان کفش بسته یا رو باز با جوراب بپوشید. جوراب هایتان را قبل از پوشیدن چک کنید تا در استانه ی درآوردن سیب زمینی نباشند.
۳- توی ایستگاه اتوبوس منتظر نباشید. همه ی ملکه ها، ماشین با راننده شخصی دارند! اگر شما از آن دسته ملکه های خاکی و مردمی هستید، بهتر است حداقل پیاده بروید. اینطوری هرکسی به شما گیر داد، می توانید بگویید پیاده روی برای سلامتی ملکه مفید است!
۴_شلواره پاره نپوشید. البته می دانم مد هست. اما چون ملکه هستید شلواره پاره در شأن شما نیست. البته بستگی دارد به کجا می روید. اگربه مهمانی رفتید که باید مانتو را در بیاورید و دیگر کسی نمی داند که ملکه هستید، می توانید یک قیچی هم با خودتان ببرید و همان جا شلوارتان را آپدیت کنید. اما به فکر برگشت از مهمانی هم باشید. پارگی های خیلی بزرگی ایجاد نکنید.
این ها حداقل شرط های لازم برای ملکه شدن بود. البته ملکه شدن دوره ی محدودی دارد. با آغاز سرما و یخ و برف دیگر دوران ملکه ای تمام می شود و دوران بابا نوئلی فرا می رسد.
اما از آنجا که خانم ها، بابا نمی شوند می توانند کلمه ی “مامان نوئل”  را پشت لباس هایشان بنویسند، یا حداقل خانم ها شش ماهی استراحت کنند و لباس عادی بپوشند و بگذارند آقایون در چشم باشند و “من یک بابا نوئلم” را پشت لباس هایشان بنویسند. اینطوری عدالت هم اجرا می شود!

ثبت ديدگاه




عنوان