گزارشی از چند فتوای جالب
الرساله للمساعده الخَلق!

یاسر الحبیب، مدیر شبکه ی ماهوارهای “فدک” در خصوص گرفتن کمک مالی از انگلیس گفت: ملکه ی انگلستان(ملکه الیزابت) از سادات بنی هاشمی است، به همین دلیل کمک او را به دیده ی منت پذیرا هستیم!
الحبیب در آخر افزود: خدا لعنت کند وهابیت و داعش را که به جای توجه و ارادت به سادات بنی هاشمی همچون ملکه الیزابت، به نوادگان بنی امیه همچون باراک اوباما اقتدا کرده اند!
سپس خبرنگار ما به سراغ احکام خودساخته ای رفت که، “یاسر الحبیب” مدیر شبکه ی ماهواره ای فدک به آن اشاره کرد و نظرات و واکنشهای به اصطلاح مردمی به این احکام را به رشته ی تحریر درآورد.

شیخ عزیز المجداوی:
“میکی ماوس” مرتد است و ریختن خون آن شدیداً حلال است.

سفیحبِنآلمُزحک:آخ جون حکم جهاد.
من رفتم سوریه تا همه ی میکی موسهای اونجا رو بکشم.

حلال بِن قِناسِ شبابی : المیکیموس؟ ماذا المیکیموس؟

اسقاط الواتی: من خودم مدتها مفتی بودم. یعنی خیلی مفتی تر از این بودم. اصلا بردن نام میکیموس حرام است و صاحب این پست خونش حلال است.

مُسهِل بِن الکَلبانی: خودتم گفتی میکیموس، پس خون خودتم حلاله. من اومدم منفجرت کنم.
@اسقاط_الواتی

ناظم باظم: خودتم گفتی میکیموس…
چند دقیقه تا انفجارت مونده…
@مُسهِل_بن_الکَلبانی
.

.

benbaz.

شیخ لازمِ بِن قندانی: تکیه دادن زن به دیوار و خوابیدن زن کنار دیوار حرام اندر حرام است و شخصِ مرتکب به این گناه برای پاک شدن گناهش باید به من مراجعه کند.

فانوس الخرازی: خونه ی ما خیلی کوچیکه. از هر طرف که بخوابی تقریبا سمت دیوار هستی…
زن من دقیقا کجا باید بخوابه؟

معاویه بن کَلب: خب دلیل این حکم شما چیه جناب مفتی؟

مفتی شیخ لازم بِن قندانی: خانه ی من به اندازه ی کافی بزرگ است. شبها همسرت را به خانه ی من بیاور تا اینجا بخوابد. @فانوس_الخرازی

فاتح مَعداوی: تو به دلیل سؤال در دین و عدم اطاعت از حکم مفتی، کافر محسوب میشی و خونت حلاله … اومدم بکشمت
@معاویه_بن_کَلب

معاویه بن کَلب: بابا من اصلا زن ندارم. من مجردم… فقط کنجکاو شدم.

صامت الکذّابی: ??✅✅✅✔️✔️✔️

معاویه بن کَلب: من فاتح مَعداوی هستم. الان از این پایگاه کُفر (پشت کامپیوتر این معاویه ی کافر) دارم کامنت می گذارم. این ملعون حکم مفتی محترم ما رو قبول نکرد و من خونشو حلال دونستم و خودم حکم رو اجرا کردم…
اما صرفا جهت اطلاع میگم، این حکم دلیلش اینه که جِدار(دیوار) کلمه ی مذکر هستش و خوابیدن زن در کنار یک کلمه ی مذکر حرام است … باز هم برید بگید ما دلیل عقلیِ احکام رو منتشر نمی کنیم.
.

.

عبدالعزیز آل شیخ، مفتی آل سعود

.

شیخ جامِد بِن آلِ کُرنر: پوشیدن پیراهن تولید شده ی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس حرام است.
«#تذکار: کامِنتوا فقط، وَ لا مُنفَجِروا تَحتَ هذَا الپُست»

فاحِش بِن آلِ بِنتِن: من از سالها پیش، یک پیراهن لیورپول با نام استیون جرارد دارم. آیا پوشیدنش حرام است؟ آیا همرنگ بودنِ آن با پیراهن منچستر مفسدهای ایجاد نمیکند؟

شیخ جامِد بِن آلِ کُرنر: خیر فرزندم. مسئله در رنگِ پیراهن نیست.حرام بودنش به این علّت است که رئیس باشگاه منچستر یونایتد چون نیامده زکاتش را بدهد و پولش ناپاک است.
@فاحش_بِن_آل_بِنتِن

ابوجهل البیکاری: حکمِ پوشیدن لباس منچستر سیتی چیست؟

شیخ جامِد بِن آلِ کُرنر: پوشیدن لباس تیمهای منچستر سیتی و پاریسسن ژرمن مستحب مؤکّد است چون مالکان این باشگاهها از قدیم الایّام دست به زکاتشان ملس بوده…
@ابوجهل_البیکاری

پس نوشت: توجه توجه= تمام فتواهای ذکر شده واقعی است و هیچ گونه دخل و تصرفی در آنها نشده است و تنها کامنتهای نوشته شده ساختگی است.

ثبت ديدگاه




عنوان