حضور در محل شرط دریافت عیدی

راه راه: ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خدمت شما ملت همیشه در صحنه حاضر، تذکر چند نکته را در این راستا بر خود لازم می دانیم:

۱٫ در مراجعه به منزل سادات، جهت دریافت حق طبیعی و قانونی خود، بی خیال ثواب اول وقت شده و از دید و بازدید در ساعت ۶:۳۰ صبح خودداری فرمایید.

۲٫ اگر قادر به رعایت تذکر شماره ۱ نمی باشید، در صورت مشاهده چهره خواب آلود این بندگان خدا، از گفتن جمله ” بابا کله ظهره! چه وقت خوابه آخه؟” پرهیز نمایید.

۳٫ عیدی تنها با حضور شخص در محل پرداخت می گردد. بنابراین از طلب عیدی برای پسر کوچیکتان که سربازی است، به شدت خودداری کنید.

۴٫ اگر قائل به شرط حضور در محل برای دریافت عیدی نمی باشید، انصافاً به شرط حضور در دنیا، پایبند باشید. از سال گذشته گزارش رسیده است که نامبرده (؟؟؟) برای مادربزرگش که ۵ سال پیش از دنیا رفته است، عیدی دریافت کرده است.

۴٫ عیدی بچه ها، حق قانونی ایشان می باشد و والدین، هیچ گونه حق دخل و تصرف در عیدی فرزندان خود ندارند. خواهشاً از دادن وعده خرید دوچرخه در ازای دریافت عیدی فرزند دلبندتان پرهیز نمایید که پس فردا تویش مثل قاشق در عسل گیر می نمایید و راه گریزی نیست.

در پایان ضمن تبریک مجدد این عید بزرگ اعلام می داریم که از سرور و شادی بیش از حد خودداری فرمایید چرا که آغاز سال تحصیلی از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است.

ثبت ديدگاه




عنوان