راهکارهایی برای مقاله نویسی سریع و آسان
چگونه یک مقاله علمی-پژوهشی بنویسیم؟

راه راه: همانطور که می دانید نوشتن یک مقاله علمی-پژوهشی از بزرگترین فعالیت های علمی – دانشگاهی محسوب میشود و در آن دنیا نیز از اجر اخروی قابل ملاحظه ای برخوردار است. پس بر شما واجب است که به سمت نوشتن مقاله علمی-پژوهشی رفته و آن را در مجلات بین المللی بچاپید. (همان چاپ کنید قدیم) اینجانب در این رابطه پس از تحقیقات فراوان به نتایج مهمی دست پیدا کرده ام که مایلم آن را به رایگان در خدمت شما دانش پژوهان قرار دهم:
۱- اولین اصل برای نوشتن مقاله، مطالعه در زمینه مورد مقاله نویسی است. خوب است حداقل در زمینه ای که می خواهید مقاله بنویسید یک یا حداکثر دو کتاب مطالعه کرده باشید.
۲- دومین اصل، داشتن ادوات لازم برای مقاله نویسی مانند : خودکار، کاغذ، غلطگیر و … .
۳- سومین اصل برای مقاله نویسی، رفتن به میدان انقلاب (تهران) است. آنجا پر است از کسانی که تجربه نوشتن مقاله را دارند و می خواهند تجربیاتشان را به شما با اندک پولی منتقل کنند.
۴- داشتن پول در کل فرایند، از خرید خودکار تا چاپ، لازم است. البته پول همه چیز نیست اما بدون پول هم نمی شود مقاله نوشت.
۵- اگر قصد دارید مقاله تان در مجلات معتبر چاپ شود، نام دانشمندی، استادی، وزیری، مشاوری، معاونی و یا هر کسی را که فکر می کنید مهم است را به عنوان نویسنده اول یا نهایت دوم در مقاله تان بیاورید. به این پیشنهاد بارها و بارها عمل شده و محقق جواب لازم را دریافت کرده است.

و در آخر نصیحتی که برای شما دارم این است بیش از روزی دو مقاله ننویسید. چون ممکن است پر بار بودن شما را همه دریابند و ریا بشود.

موفق و مؤید مقاله نویس باشید

ثبت ديدگاه




عنوان