بیانیه شماره یک هیلاری کلینتون بعد از اعلام نتایج انتخابات
من پیروز انتخاباتم، همه هم دیده اند!

راه راه: اینک که دارم این بیانیه را تنظیم میکنم همچنان در بهت مطلق هستم و حیرت از وجودم شره میکند. دقایقی پیش مجری فاکس نیوز سیامک انصاری طور زل زد توی دوربین و خبر پیروزی دونالد ترامپ را قرائت کرد، در حالی که همه مردم در کمپین و میتینک های انتخاباتی ام و نتایج نظر سنجی ها دیدند که ما بیشتریم و ترامپی ها در اقلیت هستند، الان هم مردم از سراسر ایالات متحده با من تماس میگیرند و میگویند که ما خودمان دیدیم نفر جلویی و عقبی مان توی صف به شما رای دادند و اصلا برای مان قابل قبول نیست که نتایج اینگونه رقم خورده است.

اینجانب با وجود این که دچار پر کاری غدد حیرت زا شده ام و از حال روحی خوبی برخوردار نمی باشم اعتراض شدید خود را  به روند موجود و اتفاقات و تخلفات آشکار و حتی پنهان روز برگزاری انتخابات اعلام میدارم و “هرگز تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد”.

photo_2016-11-14_12-12-14

نتیجه آنچه که از سناتورها و و نمایندگان کنگره دیده ام و می بینم و خواهم دید جز تزلزل ارکان ایالت متحده آمریکا و لرزش تن “کریستف کلمب”، “جرج واشنگتن”، “آبراهام لینکن” و باقی  بزرگان و بنیان گذاران کشور مان در گور نخواهد بود.

اینجانب طبق وظیفه قانونی و ملی خویش همچان که قبل از برگزاری انتخابات اقدام به افشای تمام حاشیه ها و راز های  زندگی ۷۰ ساله ترامپ از شب ادراری های دوران کودکی و نمرات زیر ده دبستانش تا تجاوزات و رزالت های اخلاقی اش کردم، اینک به افشاگری نسبت به راز های پشت سر این روند پر مخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود کننده آن را بر سرنوشت کشور توضیح خواهم داد.

به مسولان برگزاری انتخابات و صاحب الکترال ها توصیه میکنم پیش از این که دیر شود و هنوز که ترامپ به کاخ سفید اسباب کشی نکرده و جا گیر نشده  این روند را متوقف کرده و مرا به عنوان رئیس جمهور معرفی کنند، تَکرار میکنم قبل از اینکه اسباب کشی کند، اینگونه بی شک هزینه های کمتری را متقبل خواهید شد!

photo_2016-11-14_12-12-03

بنده ضمن تشکر از تمام سلبیریتی ها، بانو جنیفر، استاد آرنولد، جیمز فرانکو، خانواده رِجِبی که ازنِوادا  قدم رنجه کرده بودند و تشکر ویژه از عواطف و احساسات مردم به آنها تذکر می دهم که آمریکا این قلدرکشورِ عرصه بین‌الملل متعلق به آنان است و نه متقلبان. آنها هستند که باید با اعتراض و حضور در خیابان ها و ایجاد شورش و بلوا و تخریب اماکن عمومی، آتش زدن اتوبوس های شرکت واحد و خلاصه هرچی که هست، باید از آن محافظت کنند، وگرنه بنده که نیازی به ریاست جمهوری و تکیه زدن به قدرت ندارم، از نظر مالی هم من و بیل به همان آب باریکه بازنشستگی اش قناعت میکنیم.  پس با موج عقلانیتی که بزودی رنگی را برای آن در نظر خواهیم گرفت و در بیانیه شماره دو اعلام خواهیم کرد، با تمام شور ادامه دهید اما حواستان باشد که حرکت تان شکل کور به خود نگیرد!
در پایان یک بار دیگر به مهندسان و دست های پشت پرده این انتخابات از پیش تعیین شده اعلام میکنم من تا آخر این ماجرا را پیگیری خواهم کرد و کوتاه نخواهم آمد، درست است که نماد ما دموکرات ها خر است ولی خودمان که خر نیستیم! به این راحتی ها هم گول نمیخوریم.

هیلاری کلینتون
۱۰نوامبر ۲۰۱۶ پنج شنبه غروب

ثبت ديدگاه




عنوان