راههای تضمینی رفع آلودگی هوا
فروشنده را برای آلودگی هوا پخش کنید!

راه راه:از قدیم الایام هر وقت بزرگتر ها می خواستند بچه هایشان روی پای خودشان بایستند، اجازه می دادند بچه ها با مشکلات رو به رو شده و خودشان مشکلات را حل نمایند. حالا حکایت این روز های ماست. خانم ابتکار که به عنوان بزرگتری دلسوز می خواهد تا مردم روی پای خوشان بایستند آن ها را با مشکل آلودگی هوا تنها گذاشته و به مراکش رفته است. اکنون برای این که مردم بتوانند با آلودگی هوا مبارزه کنند و وقتی که خانم ابتکار برگشت نزدش سر افراز باشند چند راهکار پیشنهاد می کنیم:

۱٫ همه ی خانم های خانه دار در یک ساعت مشخص جارو برقی هایشان را داخل کوچه آورده و لوله ی جارو را به سمت هوا بگیرند و روشن کنند. بدین شکل بخشی از آلودگی هوا داخل کیسه های جارو برقی می رود. فقط دقت داشته باشید که در ساعات اوج مصرف این کار را نکنید که خدایی نکرده برق نظام تمام نشود.

۲٫ همه ی کسانی که مجهز به آب پاش می باشند، به همراه آب پاش هایشان به نوک برج میلاد رفته و طی اقدامی هماهنگ به سمت هوا آب بپاشند. الکی بهانه نیاورید که همه ی مردم نوک برج جا نمی شوند، بحث ادامه ی حیات است.

۳٫ از همه مردان سبز سرزمین سبزمان می خواهم از جوراب نانو استفاده کنند. خدا را چه دیدی؟ شاید کلا آلودگی ریشه کن شد.

۴٫ آلودگی را به وسیله ی پنکه بین همه ی شهر ها پخش کنید. هم آلودگی تهران کم تر می شود و هم امکانات به طور عادلانه بین شهرستان ها تقسیم می شود.

۵٫ برای ماشین ها لوله اگزوز نگذارید. خب چه کاری است که همچین آپشن آلوده کننده ای روی ماشین ها نصب می کنند؟

۶٫ از توانایی های دوستان سیگاری و قلیانی کمال استفاده را ببرید. از آن ها بخواهید هر روز بخشی از آلودگی هوا را بکشند. این دوستان از ریه هایی مافوق بشر برخوردارند.

۷٫ برای آلودگی هوا فیلم فروشنده را پخش کنید. اگر یک ذره حیا داشته باشد خجالت کشیده و برای همیشه می رود.

۸٫ دانشگاه ها را هم برای آلودگی تعطیل کنید. این مورد تأثیری در رفع آلودگی ندارد. یک دفعه ای یادم آمد اعصابم خورد شد.

۹٫ در مرز های کشور توری نصب کنید تا ریز گردها نیایند تو. روی پنجره های خانه مان که نصب کردیم جواب داد.

۱۰٫ و مورد آخر این که آلودگی را ول کنید خودش تمام می شود. اصلا از اول هم بیخودی گنده اش کردیم او هم برای ما شاخ شد. وگرنه آلودگی این قدر پررو نیست که بماند.

۲ Comments

  1. امیرحسن ۱۳۹۵-۰۸-۲۹ در ۱:۴۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خخخخخخخخخ 🙂 🙂

  2. همشهری ۱۳۹۵-۰۸-۲۷ در ۲:۵۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    متن خوبی بود ولی راهکارهای ۲ و ۹ به جالبی بقیه نبودند

ثبت ديدگاه




عنوان