تنوع تلفات با هواپیماهای چینی
لطفا به تهِ هواپیما بروید

راه راه:وزیر محترم راه و شهرسازی جهت ایجاد فضای رقابتی و افزایش تنوع انتخاب مصرف کنندگان، اقدام به مذاکره با چین، جهت تامین هواپیما نمود. به همین بهانه، متن احتمالیِ مهمانداران شجاع این پروازها را باهم میخوانیم.
•  خوشامد گویی اول پرواز:
به نام خداوند بخشنده مهربان، وقت بخیر خانمها و آقایان! با درود به روان پاک شما مسافران گرامی و با آرزوی سلامتی و طول عمر سایر بستگانتان، از طرف هواپیمایی تابوت سوار، خلبان “چن ژیا اوشینگ” که تا کنون از سه سقوط موفق جان سالم بدر برده اند و سایر خدمه پروازیِ تازه نفس، ورود شما را به هواپیمای “پودینگ۸۷۸” خوش آمد می گویم. شماره پرواز “۶۶۶” و مقصد ما نامعلوم می باشد. مدت این پرواز تا زمان سقوط تعیین شده و تا ارتفاع چند پا از سطح دریا پرواز خواهیم کرد. سرمهماندار این پرواز و سایر همکاران، برای تسلی شما مسافرین گرامی آماده اند.

لطفا افرادی که صندلی آنها کمربند دارد کمربندهای مخصوص پرواز خود را ببندند و برای ایمنی سایر مسافران، در طول پرواز جایشان را با آنها عوض نمایند. همچنین لطفا پشتی صندلی خود را بخوابانید و از لذت کشیدن آخرین سیگار خود را محروم نفرمائید.
خانمها و آقایان! اگر در وضع هوای داخل کابین تغییر ناگهانی روی دهد، یک برگ کاغذ سفید و یک عدد خودکار از محفظه بالای سر شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. در این موقع آن را به طرف پایین کشیده و سریع وصیت نامه خود را بنویسید. پس اتمام، آن را در کیسه ضدحریقِ ژاپنیِ جلوی صندلی خود قرار دهید تا بدست بازماندگان برسد و بصورت طبیعی تنفس کنید.

۵۵_۸۹۱۰۲۱_l600

در مواقع اضطراری جهت خروج از هواپیما یک دریچه چند منظوره در قسمت بار تعبیه شده که در طول پرواز نیز می توانید جهت اجابت مزاج از آن استفاده نمائید.

برای آگاهی بیشتر در مورد اصول ایمنی این هواپیما (پوزخند میزند) کارت مخصوصی، حاوی اطلاعاتی نظیرِ فرمتِ استاندارد وصیت نامه، گزیده کتاب معاد و تصاویر مجاز برخی از نعمتهای بهشتی، در جیب جلوی صندلی شما قرار دارد، لطفا آنرا مطالعه فرمائید.

با توجه به ابراز نگرانی برخی از مسافران عزیز، به شما اطمینان میدهم که این هواپیما از بهترین مواد اولیه چینی و با مشاوره برترین کارشناسانِ صنعتِ هوانوردی روسیه ساخته شده است. همچنین از همکاران امنیت پرواز خواهش میکنم تا نسبت به راهنمایی و سرکوب مسافران عزیز ایشان را مساعدت نمایند.
با توجه به الزام سبک بودن جلوی هواپیما جهت برخاستن، از مسافران تقاضا میشود تا همگی به قسمت تهِ هواپیما بروند . متشکرم

۸۶۷۴۲-۲۵۷۷۹۳-۱۴۰۷۷۴۴۲۳۳

•  ۱۰ دقیقه بعد از پرواز:
مسافران گرامی نظر به  نیاز تغییر مسیر هواپیما به سمت چپ، جهت همکاری لطفا همگی در صندلی های سمت چپ بنشینند.
•  ۳۰ دقیقه بعد از پرواز:
زنگ پذیرایی زده میشود. یکی از مهمانداران با کیسه تهوعی برمی¬خیزد: کمک، کمک! کمک به ساخت مقبره برای مسافران تازه در گذشته! آقایان و خانمها در حد توان کمک کنید.
•  ۴۰ دقیقه بعد از پرواز:
متاسفانه تا کنون گزارشی از این دقایق ثبت نشده است…

ثبت ديدگاه




عنوان