از خرس وحشی تا لشگر گوگوریو
چه کنیم تا رییس جمهور،توسط دانشجو یان خورده نشود؟

راه راه:این دلواپسان همیشه دنبال بهانه ای برای گیر دادن به دولت فخیمه ی پرزیدنت روحانی هستند. یکی از بهانه هایشان این است که چرا هر وقت قرار است روحانی در دانشگاهی سخنرانی داشته باشد، جو دانشگاه امنیتی می شود؟

خب آمدیم و مثلا یک دانشجویی که امتحان میان ترمش را خراب کرده و از دست استاد عصبانی است یهویی رئیس جمهور را بدون تدابیر امنیتی در محوطه ی دانشگاه ببیند و بخواهد دق دلی اش را سر رئیس جمهور خالی کند، آن وقت چه کسی جوابگوست؟

یا دانشجوی گشنه ای که غذای سلف به او نرسیده ناگهان رئیس جمهور را ببیند و از آن جایی که ایشان بسیار ناز و خواستنی هستند، به ایشان حمله کند و تمام یا حد اقل بخشی از ایشان را بخورد. شما مسئولیتش را قبول می کنید؟

حال با توجه به سخنرانی امسال جناب روحانی در دانشگاه پیشنهادات امنیتی به روزی را ارائه می دهیم، باشد که جان عزیز جنابشان حفظ شود و دلواپسان آرزوی خورده شدن روحانی را به گور ببرند:

۱ . دیگر آوردن سگ جواب نمی دهد، لازم است امسال از شیر و خرس وحشی استفاده شود تا دانشجوی گرسنه خودش خورده شود. برای خودش هم بهتر است؛ از سربازی، بیکاری و… خلاص می شود.

۲ . برای مقابله با دانشجوی مشروط شده و عصبانی حداقل یک تیپ زرهی لازم است. در تاریخ ذکر شده که در بعضی از جنگ های مغولان از دانشجوهای مشروطی استفاده می شده و همین رمز پیروزی آنان بوده است.

۳ . بسیجی ها کلا خطر آفرینند. بدون هیچ مقدمه و توضیحی آن ها را در پایگاه ها حبس کنید. بلکه طعم حصر را هم بچشند.

۴ . از ورود هر گونه جسم تیز مانند خودکار، ماژیک، ناخن دراز، روی سیاه، موی کثیف، واه و واه و واه و … به دانشگاه جلوگیری کنید.

۵ . کلا امسال بهتر است رئیس جمهور از برجام و مزایای بی شمارش در دانشگاه صحبت نکنند که در این صورت جلوگیری از عواقب احتمالی از یک لشگر فولادی مثل لشگر گوگوریو هم بر نمی آید.

۶ . و در پایان بهتر است کلا در آن روز دانشگاه را تعطیل کنید تا کسی نیاید. اصلا اگر کسی در سخنرانی نباشد هیچ خطری هم به وجود نمی آید.

امید است تا با عمل به این پیشنهادات از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

يك ديدگاه

  1. همشهری ۱۳۹۵-۰۹-۱۸ در ۷:۱۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود

ثبت ديدگاه




عنوان