خیانت های دانشجویان به مملکت
دانشجوها، گشت ارشاد و سانتریفیوژ!

راه راه: شما کل دنیا را بگردید دانشجوهای جهان سومی مثل ایران عمراً پیدا کنید. معلوم نیست این ها را چجوری به دانشگاه راه میدهند. یک مشت جوان تنبل درس نخوان که کارشان خیانت به این کشور است. خیانت که شاخ و دم ندارد که بعد از انجامش در بیاوری! اجازه دهید چند نمونه از خیانت های این قشر که کمر ملت را شکسته است و کشور را به قهقرا سوق داده است را بریتان بازگو کنم شاید چراغ دانایی شما نیز افروخته شود:
۱-خیانت روز دانشجو!
روز دانشجو!!! آره جون عمه تان! آن هم چه دانشجویی! رئیس جمهور یک کشور آمده به کشورشان آن هم در زمانی که با همه دنیا در ارتباط بودیم ، بعد یک عده از همین دانشجویان رفتند اعتراض که این دیگر کیست آمده اینجا؟ اصلا چرا آمده!؟ بیچاره ها جز خودشان که کسی ندیده بودند هی دری وری گفتند. خب یکی نباید میگفت به تو چه؟ حالا چند مامور آمدند بگویند «به تو چه»، اینها افتادند مردند! اسم اینهارا هم گذاشتند شهید!!!
۲-خیانت انقلاب!
انقلاب که نه، خانه خراب کنی؛ دشمن تراشی. معلوم نشد چه مرگشان شد رفتند دانشگاه؛ چندتا استاد و دانشجوی قرتی دور هم جمع شدند راجع به آزادی و استقلال و کوفت و زهرمار حرف زدند. یک هو جوگیر شدند و همراه بقیه ملت شروع کردند به انقلاب. آخر مگر چه شده بود؟ با دنیا رابطه نداشتید؟ یا گشت ارشاد دنبالتان کرده بود؟
از آن موقع بود ارتباط‌مان با مهد تمدن قطع شد. این امریکایی ها مگر نه این که هی کمک کردند تا ایران سری میان سر ها بشود؟ فقط درمیان این همه خدمت چند قرارداد مثل کاپیتولاسیون از ما تقاضا کردند؛ نباید میدادیم؟ انقلاب کردند این هارا هم رنجاندند و گذاشتند رفتند! حالا ما مانده ایم و گشت ارشاد!
۳-خیانت تسخیر سفارت
بعد از انقلاب هم از دیوار سفارت مردم بالا رفتند، انگار خانه خاله شان است که همینطوری بالا بروند. آخرش هم گفتند داشتند از کشور جاسوسی میکردند!
خب بازم به شما چه؟ وکیلید… وزیرید!؟ چه کاره اید در مملکت!؟ جاسوسی میکردند؟!؟! آخر جاسوسی ایران را بکنند که چه بشود؟ مثل شوروی آن زمان بودی؟ علمی داشتی؟چه داشتی آخر که بیایند جاسوسی ایران جهان چندمی را بکنند؟ والا! سرتان به درس و مشقتان باشد بروید برای مملکت تکنولوژی بیاورید!
۴-خیانت هسته ای
بعد از جنگ هم که الکی خواستند بگویند ما دنبال علمیم! رفتند دنبال انرژی هسته ای! ولمان کن عمو. شما که کلا توی این سال ها سرتان جای دیگری گرم بود بروید دنبال همان خیانت های قبلیتان. این ها در حد شما نیست! فکرش را بکنید امریکای به آن ابر قدرتی، با آن همه تکنولوژی و علم، انرژی هسته ای داشته باشد و ایران هم داشته باشد! خب خنده دار است. اصلا باعث افت کلاس این تکنولوژی است که در اختیار ایران باشد. باز دم امریکا و اسرائیل گرم که زدند چندتا از این خائن ها را به قول خودشان شهید کردند ولی ول کن نیستند که هی دارند سانتریوفیوژ اضافه میکنند. نمیدانم این ها بریمان نان میشود یا آب؟!
بشینیند درستان را بخوانید و در کار بزرگ تر ها دخالت نکنید بابا!

يك ديدگاه

  1. رضایی ۱۳۹۵-۰۹-۱۸ در ۲:۴۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خوب بود.
    ولی اتفاق در جریان سفر معاون رئیس جمهور آمریکا افتاده نه خود رئیس جمهور.

ثبت ديدگاه




عنوان