پیشنهادات گرم کننده
تلطیف هوا با ترکاندن کیسه

راه راه:به علت ورود موج سرما از غرب کشور و عدم پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سرما و بوران و احتمال قطع شدن گاز در برخی مناطق، تعدادی از پیشنهاد‌های گروه مقابله با سرمای مقیم مرکز راه راه را به سمع و نظرتان می‌رسانیم.
(این پیشنهاد‌ها بر اساس وضعیت مزاجی جیب مبارک و سرد شدگی دما طرح‌ریزی شده است.)

۱-جیب مبارک: **** میزان سرما:قرمز شدن نوک بینی
برای این مورد خاص با توجه به تمکن مالی، تعدادی بخاری برقی به اندازه افراد خانواده، حیوانات اهلی و مناطق حساس خریداری می کنیم. می‌توان با توجه به حس نوع‌دوستی، مقدار خرید را افزایش داد تا در برخی موارد با سودی کاملاً حلال و شرعی به فروش رساند.
(برای جابه‌جایی افراد در منزل، نیاز مبرم به سیم سیار و کمربند اتصال بخاری به بدن است.)

۲-جیب مبارک:*** میزان سرما: بی‌حسی موضعی
در این مورد باید ترکیبی عمل کرد، یعنی علاوه بر “ها” کردن، از روش‌های افزایش گرمای هوا استفاده کنیم. یکی از این روش‌های ابتکاری، استفاده از تعدادی کیسه زباله قبل از وقوع سرما هست، بدین صورت که کیسه‌ها را بر بالای بخاری گرفته تا هوای گرم در آن‌ها وارد شود و بلافاصله با بستن سر کیسه و انتقال انها به یکی از اتاق‌ها ذخیره هوای گرم منزل را ایجاد می‌کنیم. در موقع لزوم با ترکاندن تعدادی از این کیسه‌ها هوا را تلطیف می‌نماییم.

۳-جیب مبارک:* میزان سرما: خشک شدن دست و پا
در این مورد، به علت فقدان منابع مالی از کیسه‌ فریزر استفاده می‌کنیم و میزان “ها” شوندگی را افزایش می‌دهیم.

۴-جیب مبارک? میزان سرما: خشک شدن دست و پا به همراه خواب‌آلودگی
اگر ذخیره هوای گرم شما رو به اتمام است و بر اساس موانع پیش‌بینی‌نشده خواهشمندیم با شماره ۴۳۷۹ تماس حاصل فرمایید. تا از یخ زدگی محافظت شوید.

پیشنهادات بالا علاوه بر پیش‌بینی‌های مسئولین گرامی در مواقع لزوم هست. که با توجه به فعالیت‌های انتخاباتی و مشغله‌های کنسرتی بهتر است، ذخیره هوای گرم را در اقصی نقاط منزل تعبیه نمایید.

ثبت ديدگاه




عنوان