یلدای صدسال آینده چگونه است؟
فال امیر تتلو به جای فال حافظ

راه راه:از تفاوت های شب های یلدای سال های گذشته با سال های اخیر خیلی شنیده اید و ما هم قصد نداریم که این تفاوت ها را بگوییم.

مثلا قصد نداریم بگوییم قدیم تر ها پدربزرگ ها و مادربزرگ ها متکلم وحده بودند و همه گوش می شدند برای شنیدن حرف های بزرگ تر ها ولی الان تنها کسانی که به آن ها توجهی نمی شود و گاهی فقط یک لبخند مصنوعی تحویل می گیرند همین پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هستند.

اصلا نمی خواهیم این ها را بگوییم. در این مطلب قصد داریم پیش بینی کنیم که در آینده، مثلا صد سال بعد شب یلدا چگونه برگزار خواهد شد:

۱٫ شکل برگزاری مهمانی به این شکل خواهد بود که یک بیل بیلک تکنولوژیک ( در ایران نام هر چیز را که ندانیم، بیل بیلک می گذاریم) می گذارند وسط خانه بعد از آن یک نور می زند بیرون که اعضای فامیل یکدیگر را در آن نور می بینند، ( مثل فیلم ها)، یعنی عملا دست دادن و روبوسی و این چیزها حذف می شود. خیلی هم عالیست. دیگر بین دو راهی دو بوس یا سه بوس گیر نمی کنیم و لب و لوچه مان هم آبخیز نمی شود. فقط باید توجه کرد که بیل بیلک قبل از دورهمی ( منظور مهمانی است. دورهمی مهران مدیری معلوم نیست تا آن موقع باشد) کاملا شارژ شده باشد.

۲٫ به دلیل ویلا سازی در زمین های کشاورزی احتمالا تا آن موقع زمینی باقی نمی ماند که از آن میوه های شب یلدا بروید. پس ناچارا از یک بیل بیلک شبیه ساز میوه استفاده می شود. (این بیل بیلک با آن بیل بیلک قبلی خیلی فرق دارد). این بیل بیلک تصاویر میوه ها را شبیه سازی می کند تا فقط به طور نمادین همان گوشه باشد. البته می توان از قدیمی تر ها خواست که درباره ی میوه ها توضیح دهند و شما آن ها را تصور کنید. بالاخره وصف العیش، نصف العیش.

۳٫ به جای فال حافظ فال امیر تتلو گرفته خواهد شد. شک نکنید اگر این دهه هشتادی ها بعدا بشوند بزرگ فامیل فال امیر تتلو می گیرند. مثلا می گویند: ای تتلوی تهرانی، تو باعث هر فانی… بعد این شعر تتلو می آید که: می شنوم یه صدای خسته ای میاد و هر چیزی انرژی هسته ای می خواد. خلاصه یه وضعی…

۴٫ در همان دورهمی های بیل بیلکی بزرگترهای فامیل که می شوند گودزیلاهای امروز، به جای تعریف حکایت های شیرین و خندیدن و خوش بودن، از داستان عشق نافرجام صد و چهل و پنجمشان می گویند و اشک همه را در می آورند. سپس همه فاز خودکشی با تیغ بر می دارند و بعد عکسهایش را با هشتگ های متناسب به اشتراک می گذارند. ( دقیقا نمی دانیم کجا ولی قطعا یک بیل بیلکی خواهد بود که آن زمان هم در آن عکس و این ها شیر کنند)

۵٫ به جای آجیل هم قطعا چیپس و پفک خواهد بود. ( شک نکنید آن زمان هم چیپس و پفک خواهد بود. اصلا اگر قرار است چیپس و پفک نباشد، من هم می خواهم نباشم)

پیش بینی ما همینجا به پایان رسید. جا دارد از جناب نوستر آداموس که علی رغم مشغله زیاد باز هم ما را در نوشتن این متن یاری کردند، سپاس گزاری کنیم.

يك ديدگاه

  1. نفس ۱۴۰۰-۰۵-۲۰ در ۴:۰۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی

ثبت ديدگاه




عنوان